سنندج؛

سه هزار نفر در کُردستان مستمری‌بگیر بیمه بیکاری هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از وجود سه هزار نفر مستمری‌بگیر بیمه بیکاری در استان خبر داد و گفت: بیش از 700 هزار نفر در استان با این اداره سروکار دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،"احمد رشیدی" در مراسم جشن انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ثمره خون شهدا و زحمات ایثارگران، جانبازان و آزادگان و نگرش صحیح مردم با هدایت امام راحل بود.

وی با اشاره به اینکه کمیته کارگری دهه فجر با مسئولیت این اداره برنامه‌های متنوعی در استان تدارک دید، افزود: ملت ایران در روز 22 بهمن عشق و ارادت و وفاداری خود را به انقلاب اعلام می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در روز هفتم اسفند‌ماه سال‌ جاری بیان کرد: جامعه کارگری استان کردستان که در تولید و توسعه نقشی جدی دارد با قدرت در این دو انتخابات حضور پیدا خواهد کرد.

رشیدی در ادامه گزارشی از فعالیت‌های اداره‌کل در حوزه‌های مختلف ارائه داد و گفت: در حوزه اشتغال و کارآفرینی، طرح کارورزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در دست اجرا است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه طی 10 ماه گذشته کاریابی‌های استان یک هزار و 340 نفر را به کار گماردند، افزود: تاکنون 20 میلیارد تومان اعتبارات صندوق توسعه ملی جذب شده است.

رشیدی عنوان کرد: در حوزه تعاون در سال جاری 55 تعاونی با عضویت یک هزار و 492 نفر و ایجاد 435 فرصت شغلی تشکیل شد و در حوزه روابط کار نیز هفت هزار بازرسی در کل استان صورت گرفت.

وی از درخواست بررسی یک هزار و 328 مورد مشاغل سخت و زیان‌آور و وجود سه هزار نفر مستمری‌بگیر بیمه بیکاری در استان خبر داد و گفت: بیش از 700 هزار نفر در استان با این اداره سروکار دارند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.