استاندار ایلام گفت: مجموعه دولت و وزارت نفت تلاش می کنند صنعت پتروشیمی در ایلام به قطب سوم این صنعت در کشور بعد از عسلویه و ماهشهر تبدیل شود.

تبدیل ایلام به قطب سوم صنایع پتروشیمی کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمدرضا مروارید در آیین راه اندازی فاز دوم میعانات گازی پتروشیمی ایلام گفت : برای راه اندازی فاز دوم پالایشگاه گاز ایلام با چندین سرمایه گذار در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم این مهم را بزودی اجرایی کنیم.

وی برضرورت  راه اندازی واحد الفین پتروشیمی ایلام تا پایان سال 95 تاکید کرد .

استاندار ایلام با اشاره به انتقال آب سد گلال شهر ایلام برای تامین آب مورد نیاز پالایشگاه گاز و پتروشیمی ایلام گفت : قطعا بهره برداری از واحدهای جدید پتروشیمی شکوفایی و توسعه همه جانبه استان را بدنبال خواهد داشت و آینده امید بخشی را برای استان ترسیم می کند.

همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور محمدرضا مروارید استاندار ایلام از 79 طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی در شهرستان ایلام با 600 میلیارد ریال اعتباربهره برداری شد.

شیرین سازی میعانات گازی پالایشگاه ایلام، طرح پساب فاضلاب پالایشگاه ایلام، تجهیز بیمارستان های امام خمینی و مصطفی خمینی شهر ایلام به امکانات درمانی و پزشکی و افتتاح دو باب مرکز بهداشتی و درمانی مهمترین این طرح ها هستند.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.