سعیدرضا کیخواه در جام جهانی ژیمناستیک هنری آذربایجان شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار  حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،سعید رضا کیخواه ژیمناستیک کشورمان و دارنده مقام چهارم مسابقات آسیایی ژاپن با هزینه شخصی خود در جام جهانی (وردکاپ) که 30 بهمن تا اول اسفند در آذربایجان برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

سعیدرضا کیخواه به خبرنگار ما گفت: مسابقات وردکاپ آذربایجان با حضور 28 کشور و 121 ورزشکار برگزار می‌شود بعد از اینکه متوجه شدم فدراسیون تا پایان سال برنامه‌ای برای حضور در مسابقات بین‌المللی ندارد تصمیم گرفتم برای محک زدن خود و کسب آمادگی برای رویدادهای آینده به این رقابت‌ها بروم.

وی درباره تامین هزینه‌های این سفر تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، هیات ژیمناستیک فارس و شیراز و شهرداری شیراز تمام هزینه‌های سفر را تامین کرده‌اند که از آنها بابت این مساعدت بسیار سپاسگزارم.

کیخواه خاطرنشان کرد: چند روزی است که به علت سرماخوردگی نتوانستم تمرین کنم اما خودم  را بازیابی کردم و با گرفتن مرخصی از شهرداری تمریناتم را به طور جدی پیگیری می‌کنم.

دارنده مقام چهارم مسابقات آسیایی اظهار کرد: بعد از مسابقات آسیایی ژاپن هیچ اردویی برای تیم هندی بزرگسالان برگزار نشده است.

مسابقات آسیایی 2018 اندونزی پیش روست که باید برنامه‌ریزی‌ها برای این رقابت‌ها آغاز شود.

گفتنی است حمید قربانی به عنوان مربی کیخواه به همراه او به جام جهانی آذربایجان می‌رود هم چنین نادر گلچین و حمیدرضا هاشمی به عنوان داور به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار