مدیر کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم از برگزاری نهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی در اسفندماه سال جاری در دانشگاه تهران خبر داد.

کجوری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان افزود:  نهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی همزمان با نمایشگاهی در سه بخش اصلی و یک بخش ویژه اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

کجوری در خصوص بخش اصلی نمایشگاه عنوان کرد: در بخش اصلی هر یک از ریزنظام‌های آموزش عالی شامل دانشگاه‌های وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد، پیام نور، علمی کاربردی و فنی و حرفه‌ای، نشریات دانشجویی در حال انتشار در دانشگاه‌ها واحدهای تحت پوشش خود  را به نمایش می‌گذارند و در بخش ویژه، نشریات راه یافته به مرحله نهایی داوری جشنواره تیتر 9 در معرض بازدید عموم قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: آثار رسیده به جشنواره تیتر 9 طی دو مرحله مقدماتی و نهایی از سوی اساتید مطرح دانشگاهی و فعالان خبره مطبوعاتی کشور به انجام رسیده است و در تاریخ 15 بهمن ماه داوری‌ نهایی صورت می‌گیرد. در این مراسم برندگان در محورهای 24گانه بخش آثار برتر، محورهای 14گانه بخش نشریات برتر و 4 محور بخش ویژه معرفی و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم خاطرنشان کرد: جهت فراهم کردن حضور حداکثری دانشجویان در اختتامیه و نمایشگاه جشنواره تیتر 9 با در نظر داشتن تقویم آموزشی دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی و جلوگیری از تقارن با ایام امتحانات پایان ترم و ثبت نام نیمسال دوم سال تحصیلی برگزاری اختتامیه این جشنواره از دی ماه به اسفند به تعویق افتاد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.