رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز گفت : سه شنبه 20 بهمن همایش ورزش صبحگاهی در تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ستوده نژاد در ادامه افزود : همایش ورزش صبحگاهی تبریز در سالنهای اقدمی و پورشریفی برای بانوان و آقایان از ساعت 30/7 صبح برگزار خواهد شد.

ستوده نژاد با بیان اینکه بخشی از سلامت جامعه با توسعه ورزش همگانی محقق می شود گفت: نشاط، سلامت و فعالیت های روزانه در جامعه با توسعه ورزش همگانی تامین می شود.

وی افزود : مدیریت شهری برای تحقق ورزش همگانی با سایر دستگاه های مرتبط و مسئول در تعامل است تا فرهنگ ورزش را در زندگی روزمره مردم به ویژه قشر جوان نهادینه کند.

ستوده نژاد افزود: ورزش نقش مهمی به عنوان ایجاد کننده سلامتی ، نشاط، شادابی و پرکردن اوقات فراغت به روش مفید و عنصر پیش گیرنده بیماری های جسمی و روانی است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز به سخنان مقام معظم رهبری با این مضمون که «ورزش همگانی یک دامنه است و ورزش قهرمانی قله آن.» اشاره کرد و گفت: دامنه به فراگیری ورزش اشاره دارد و بحث قله نیز به ارتقاء بخشی از این دامنه. اما نکته ای که باید توجه داشت این است که ورزش قهرمانی باعث ایجاد انگیزه در بین افراد می شود و باید از آن استقبال کنیم و هزینه های مصرفی در بخش ورزش همگانی سرمایه گذاری بلند مدت برای جامعه ای سالم است.

وی گفت: توجه ویژه ای نیز در استان به موضوع ورزش همگانی وجود دارد که برگزاری شورای عالی ورزش همگانی نشان دهنده اهمیت بالای ورزش همگانی در جامعه است.

وی یادآور شد: افزایش اعتماد به نفس، ارتقاء وضعیت روحی و روانی شهروندان در گرو توجه ویژه به ورزش به ویژه ورزش های همگانی است.

وی در ادامه افزود : افزایش سرانه سلامت و کمتر شدن هزینه درمان بخشی از اھدافی است که می توان با توجه بیشتر به ورزش همگانی به آن دست پیدا کرد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.