هنرمند آذربایجانی در هشتمین سوگواره بین المللی عکس مهر محرم حائز رتبه برتر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مراسم اختتامیه  و معرفی برگزیدگان نهایی هشتمین سوگواره بین المللی عکس مهر محرم برگزار شد و "معصومه فریبرزی" هنرمند آذربایجانی  به عنوان برگزیده بخش ملی معرفی شد.

معصومه فریبرزی کارمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلیبر بوده و در  بخش ملی با مجموعه عکس دسته عزاداری روشندلان منطقه ارسباران برنده تندیس مهرمحرم،  لوح سپاس ،  سفر به عتبات عالیات و مبلغ 15 میلیون ریال گردید.

 وی متولد شهرستان اهر، عضو هیئت مدیره انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر و عضو انجمن عکاسان ایران است.

برای سوگواره هشتم مهر محرم بیش از سه هزار و ٦٠٠ قطعه عکس و ١١٠ عنوان فیلم در سه بخس استانی، ملی و بین المللی به دبیرخانه این سوگواره ارسال شده بود .

آیین اختتامیه هشتمین سوگواره «مهرمحرم»  پنجشنبه شب با حضور رئیس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، شهردار و فرماندار سمنان ، نمایندگان هیئت داوران فیلم و عکس ، جمعی از مسوولان اجرایی و فرهنگی استان سمنان و با حضور برگزیدگان استانی،ملی و بین المللی فیلم و عکس این سوگواره در  تالار تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار و از برترین ها تجلیل بعمل آمد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.