به مناسبت ایام الله دهه فجر، 10 پروژه و طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان سروآباد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،فرماندار سروآبادگفت: برای افتتاح این 10 طرح‌، اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 270 میلیون ریال هزینه شده است.

مفاخری افزود: این طرح‌ها شامل افتتاح پروژه آبرسانی به روستای هرسین با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 552 میلیون ریال، شامل یک واحد اتاق فرمان، چهار هزار و 560 متر شبکه آب شرب کارگزاری و 187 انشعاب است.

فرماندار سروآباد بیان کرد: افتتاح چندین طرح و پروژه دهیاری‌های بخش مرکزی در روستای بیساران با اعتباری بالغ بر 58 میلیارد و 759 میلیون ریال و افتتاح مساجد روستاهای خشکین و ویسیان از مهم‌ترین طرح‌های افتتاح شده بوده است.

مفاخری گفت: کمک به احداث 2 مسجد یاد شده توسط بسیج سازندگی سپاه سروآباد، با اعتباری بالغ بر750 میلیون ریال در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی است.

وی افزود: افتتاح پایگاه فوریت‌های پزشکی 115 شهر اورامان از مهم‌ترین طرح‌های افتتاحی بود که برای راه‌اندازی ساختمان و خرید تجهیزات لازم آن،150 میلیون ریال و برای خرید آمبولانس این پایگاه 2 میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار سروآباد در پایان گفت: علی‌رغم کمبود اعتبارات، خوشبختانه امسال تا پایان ایام‌الله دهه مبارک فجر 105 طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی و تولیدی در شهرستان سروآباد افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.