همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، همایش نقش بانوان در پیروزی انقلاب، با شرکت بانوان فرهنگی در سنندج برگزار شد.

برگزاری همایش نقش بانوان در پیروزی انقلاب در سنندجبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،این همایش با حضور مسئولان استانی، مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج و 300 نفر از بانوان فرهنگی در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد.

فرمانده سپاه سنندج در این همایش طی سخنانی به بیان ضرورت دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی پرداخت .

یوسفی با تاکید بر آشنا کردن نسل جوان با اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی وبنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی، نقش زنان را در به ثمررسیدن انقلاب اسلامی نقشی چون حضرت خدیجه (س) و حضرت زینب(ع) ذکرکرد و به تشریح نقش موثر بانوان در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی پرداخت .

همچنین لیلا حیدری، مشاور امور زنان و خانواده آموزش و پرورش کردستان نیز هدف از برگزاری سالیانه این همایش را تبیین نقش ارزشمند زنان و دختران در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی عنوان کرد و گفت: زنان در انتقال آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی و امام راحل (ره) و همچنین منویات مقام معظم رهبری به نسل جوان نقشی بسیار کلیدی و تاثیرگزار دارند .

این همایش با اجرای برنامه‌های فرهنگی شامل موسیقی و سرود، اجرای دکلمه و گلباران تصاویر شهدای انقلاب و همچنین تجلیل از خواهران فعال بسیج فرهنگیان پایان یافت.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.