درمانگاه چند تخصصی سرطان در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهوازراه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیر مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت :در این در مانگاه عموما موارد مبتلابه سرطان که در تشخیص بیماری یا انتخاب نوع درمان آنها دشواری‌هایی وجود داردمطرح می شوند.

دکتر عبدالحسین طلایی‌زاده با اشاره به اینکه در این درمانگاه، تشخیص، درمان و پیگیری وضعیت بیماران صعب‌العلاج مبتلا به سرطان را گروهی از متخصصان که در این زمینه فعالیت می‌کنند و کارایی بالایی دارند، برعهده می‌گیرندافزود: این گروه تخصصی متشکل از پنج پزشک متخصص مرتبط با بیماری‌های سرطان از جمله جراح سرطان، رادیوتراپیست انکولوژیست، هماتولوژیست انکولوژیست، رادیولوژیست اینترونشنال و پاتولوژیست است.

وی گفت :درمانگاه چند تخصصی سرطان علاوه بر استفاده از دانش و تجربه متخصصان بیماری‌های سرطانی از دیگر متخصصانی که تجربه بیشتری در بیماری‌های مرتبط با سرطان دارند، دعوت به همکاری می‌کند.

مدیر مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: سالن پزشکان همراه با امکانات انفورماتیک ویژه کار، اتاق انتظار بیمار و اتاق معاینه با امکانات مورد نیاز و سایر امکانات در درمانگاه تخصصی سرطان فراهم شده است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.