سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با تمجید از بازی خوب شیمیدر تاکید کرد باید برای دیدار با مکزیک و یونان فکری بکنیم.

باید فکری برای یونان و مکزیک بکنیم/ شیمیدر با ستاره‌هایش برنده شد
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران که تماشاگر ویژه بازی روز گذشته شیمیدر و پالایش نفت بود در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ‌و‌تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی بسیار خوبی بود و در سطح بالایی برگزار شد، شیمیدر با توجه به ستاره‌هایی که دارد عملکرد بهتری داشت و موفق شد به یک برد ارزشمند برسد.

بائرمن در پاسخ به این پرسش با توجه به مصدومیت فرید اصلانی و اگر این بازیکن به اردوی تیم ملی نرسد آیا از بازیکنان دیگری در پست او استفاده می‌کنید؟ توضیح داد: خیلی زود است درباره این موضوع صحبت کنم، فرید امروز مصدوم شد و ممکن است هفته آینده بهبود یابد، بنابراین فعلا در این باره دغدغه‌ای ندارم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران هم چنین در پاسخ به این پرسش که چرا با توجه به برگزاری دیدار حساس دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندر امام همزمان با این دیدار، به تالار بسکتبال آزادی آمده است؟ گفت: به یقین آن دیدار رقابت حساسی بود اما من پیش از این 2 بازی از هر دو تیم دانشگاه آزاد و پتروشیمی دیده‌ام و دوست داشتم امروز دیدار پالایش نفت و شیمیدر را از نزدیک ببنیم و عملکرد بازیکنان این 2 تیم را زیر نظر داشته باشم.

انتخابی المپیک ریو 2016 اظهار کرد: کار بسیار سختی داریم و باید با بهترین تدارکات راهی این مسابقات شویم، اینکه در پایان چه نتیجه‌ای کسب می‌کنیم بسیار مهم است اما ابتدا باید فکری به حال تیم‌های یونان و مکزیک که با آنها در یک گروه قرار داریم بکنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بائرمن ، بسکتبال ، شیمیدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار