مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت : سلامت بانوان بر تصویر کلی سلامت خانواده و جامعه تاثیر می گذارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جمشید نظمی در نشست نائب رییسان بانوان هیاتهای ورزشی استان گفت : اولویت اصلی و مهم ترین موضوع مد نظر اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در ورزش بانوان توسعه ورزش همگانی و سپس مدال آوری است.

وی تصریح کرد : بانوان قشری موثر در ایجاد جامعه ای سالم و شاداب می باشند و بیش از نیمی از افراد جامعه تشکیل میدهند لذا توجه به ورزش آنها بسیار حائز اهمیت می باشد لذادر بخش ورزش بانوان نیز روی آوری روز افزون بانوان به فعالیت های ورزشی در دو بخش سلامت و قهرمانی و حرفه ای دارد خاطر نشان کرد افزایش حضور بانوان در رقابت های ملی، ارتقاء شاخص های قهرمانی (تعداد قهرمانان، مدال ها، مقام های ملی و تیم های حضور یافته در لیگ) حمایت همه جانبه مسئولین ارشد استان و توجه ویژه بخش خصوصی را  نیازمند دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی تصریح کرد : اهمیت دادن به ورزش در بانوان با توجه به اینکه پرورش دهنده نسل های بعدی جامعه هستند، باعث ایجاد یک نوع فرهنگ سازی درست ورزشی و سلامتی در نسل‌های آینده می شود.

وی گفت: الگویی که در جوامع مختلف بشری مورد توجه می‌باشد، این است که بانوان جامعه به عنوان بخش عمده ای از ظرفیت اجتماع و فرهنگ ملت، باید تحت آموزش های ورزشی قرار بگیرند تا خود و درصد بالایی از اعضای جامعه را به سمت سلامتی رهنمون کنند.

جمشید نظمی اظهار داشت : اهمیت دادن به ورزش در بانوان با توجه به اینکه پرورش دهنده نسل های بعدی جامعه هستند، باعث ایجاد یک نوع فرهنگ سازی درست ورزشی و سلامتی در نسل‌های آینده می شود. زنان جامعه ما برای موفقیت در کارهای اجتماعی خود و از همه مهمتر برای ایجاد یک محیط گرم درس کانون خانواده، باید اول به فکر سلامتی خود باشند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.