دو برادر سارق که در 3 روستای بخش آبش احمد به 9 خانه دستبرد زده بودند، با هوشیاری پلیس آگاهی کلیبر در کمتر از سه روز دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛یکی از این دو سارق ساعت 8 صبح با دستبند به دست در خانه اش از خواب بیدار شد و برادر دیگر در حال فرار با شلیک هوایی متوقف و روانه ی بازداشتگاه شد.

فرمانده انتظامی کلیبر با اعلام این خبر از دستگیری 3 مالخر در پارس آباد، مشگین شهر و تبریز در رابطه با این سرقتها خبر کرد.

سرگرد ناصر جامی با قدردانی از اطلاعات و همکاریهای خوب مردم با نیروی انتظامی افزود: ماموران آگاهی کلیبر پس از دریافت اولین شکایت مالباختگان، در عرض سه روز هر دو سارق را شناسایی و دستگیر کردند. اموال مسروقه نیز در کمتر از یک هفته کشف و ضبط شده است.

وی با بیان این که بیش از 40 تخته فرش دستباف و ماشینی، 10 تخته پتو، تعدادی گلیم و جاجیم، دو دستگاه چرخ خیاطی و چند سماور، دستگاه آبمیوه گیری و سایر لوازم خانگی در میان اموال مسروقه وجود دارد، خاطرنشان کرد: سرقتها غالباً از منازلی صورت گرفته است که خالی از سکنه بوده و مالکان این منازل یا در قشلاقات به سر می برند یا مقیم تهران هستند.

فرمانده انتظامی کلیبر از شناسایی مالباختگان و تحویل اموال مسروقه به آنان پس از طی مراحل قانونی خبر داد.
 انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.