همزمان با دهه مبارک فجر، عمليات اجرايي قطعه دوم خطوط آب رساني طرح انتقال آب بن ـ شهركرد ـ بروجن و عمليات اجرايي ۱۶ مجتمع آب رساني آشاميدني روستايي در استان چهارمحال و بختياري آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همزمان با دهه مبارک فجر، عمليات اجرايي قطعه دوم خطوط آب رساني طرح انتقال آب بن ـ شهركرد ـ بروجن و عمليات اجرايي ۱۶ مجتمع آب رساني آشاميدني روستايي در استان چهارمحال و بختياري، از طريق ويديو كنفرانس و با حضور معاون اول رئيس جمهور آغاز شد.

معاون اول رئيس جمهور، در این آيين كه از طريق ويديو كنفرانس، به صورت سراسري پخش مي شد، با اشاره به نقش مردم چهارمحال و بختياري در تاريخ انقلاب اسلامي گفت: مردم و عشاير غيور اين استان، همواره نقش و سهم مهمي در انقلاب اسلامي داشته اند.

دکتر اسحاق جهانگيری، با بیان وجود مناطق محروم در چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: به بركت انقلاب اسلامي اقدامات خوبي در توسعه اين استان انجام شده و انتظار مي رود با همت مديران، پروژه هايي كه امروز آغاز شد، طبق برنامه زمان بندي به خوبي اجرايي شود.

استاندار چهارمحال و بختياري نيز در اين آيين گفت: امروز عمليات اجرايي سه طرح مهم آب رساني به شهرها و روستاهاي استان آغاز شد.

قاسم سليماني افزود: اين طرح ها شامل آب رساني به شهرستان هاي بن، سامان، شهركرد با پوشش ۴۶۰ هزار نفر، آب رساني از سدباباحيدر به شهرستان فارسان با پوشش ۱۱۰ هزار نفر و آب رساني به ۱۵۹ روستا در چهارمحال و بختياري با اعتباري افزون بر ۳۲۰ ميليارد ريال است.

وي با بیان اینکه اين پروژه ها مي تواند تحول خوبي در چهارمحال و بختياري ايجاد كند، ابراز امیدواری کرد: با تلاش مستمر و جذب اعتبارات لازم، پروژه آب رساني بن ـ شهركرد ـ بروجن تا پايان سال ۱۳۹۶ و دو پروژه ديگر آب رساني كه عمليات اجرايي آن آغاز شد، تا دو سال آينده به بهره برداري برسد.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.