مدیرعامل باشگاه نفت پس از شکست این تیم در پلی آف لیگ قهرمانان به اظهار گلایه از وضعیت مالی این باشگاه پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان منصورقنبرزاده پس از شکست نفت برابر الجیش قطر گفت :بازی دشواری بود. الجیش از ما بهتر بازی کرد. این زنگی خطری برای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسبا است. متاسفانه اتفاقاتی افتاد که قبل از بازی قصد مطرح کردنآن را نداشتم . دیشب بازیکنان با  با پول خودشان تدارک غذا دیدند.  به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم برای آنها شام و ناهار تهیه کنیم. کادر سرپرستی هم کمک هایی انجام داد.با این شرایط به مصاف تیمی رفتیم که با هواپیمای اختصاصی به ایران آمده بود. نفت غریبانه حذف شد. 

وی افزود: مشکلات اقتصادی گریبانگیر همه تیم های ایرانی است. بدون امکانات همین اتفاقات رخ خواهد داد. ما در بازی با ملوان هم با پول کادر سرپرستی و مدیریت توانستیم هتل بگیریم و به آنجا برویم. 

وی درباره جدایی وحید امیری و سیدجلال حسینی گفت: هنوز تقاضای رسمی برای این دو بازیکن نیامده است. اگر این اتفاق بیفتد درباره آن فکر می کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت درباره نتایجی که علیرضا منصوریان در نفت گرفته است اظهار داشت: منصوریان در این نتایج تقصیری ندارد. وقتی تیم پول ندارد سرمربی چه کار کند. امیدوارم وضعیت بهتر شود. براساس مصوبه مجلس وزارت نفت نمی تواند به تیم ما کمک کند. از طرفی صداوسیما پول حق پخش را نمی دهد. 100میلیارد تومان با کانون ایران نوین قرارداد بسته ایم اما هنوز حق باشگاه ها را نداده اند. فوتبال روبه نابودی می رود. خدا کند که ما اشتباه کنیم با شعار نمی توان کاری کرد. خداراشاهد می گیرم که خود بچه ها غذای خود را تهیه کرده اند این اتفاقات در محلات هم رخ نمی دهد.با این روند شاید ادامه حضور ما در لیگ میسر نباشد.

قنبرزاده در ادامه افزود: بازیکنان من غیرت به خرج دادند. تیم حریف حدود 140 میلیارد هزینه حقوق بازیکنان و مربیانش است. من خجالت می کشم. دیشب جلوی آنها را گرفتند و گفتند چون پول نداده اید شام به بچه ها نمی دهیم . بازیکنان می خواستند به خانه شان بروند و آنجا استراحت کنند به غیر از مهدی تاج و نصراله سجادی که ممنونشان هستیم هیچ مسوولی به اینجا نیامده است مگر ما نماینده ایران نیستیم. اگر به حال بقیه نمایندگان ایران چاره اندیشه نشود آنها هم به همین مشکل دچار خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار