مدیر پخش و اکران فیلم حوزه هنری با تاکید بر ضرورت برگزاری جشنواره فجر در مشهد خواستار حمایت مدیران فرهنگی شهر از برگزاری جشنواره شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از مشهد، سخنگوی شورای صنفی نمایش، جشنواره فجر را بزرگترین رخداد برای عوامل سینمای کشور دانست و گفت: با توجه به ظرفیتهای مشهد، برگزاری جشنواره فیلم فجر، باید یکی از اولویت‏های مدیران فرهنگی شهر باشد.

غلامرضا فرجی با تاکید بر اینکه سالن‏های سینمایی در مشهد پاتوق خوبی برای مخاطبان سینما و جشنواره است، افزود: مدیران فرهنگی مشهد باید به فکر رفع مشکلات مالی احتمالی در مسیر برگزاری جشنواره فجر باشند و به دلیل داشتن چنین تجهیزاتی در مشهد برگزاری جشنواره فجر باید یکی از اولویتهای مدیران فرهنگی این شهر باشد.

وی به ضرورت برگزاری جشنواره فیلم فجر در مشهد اشاره کرد و افزود: سالنهای سینمایی و پردیسهای خوبی در مشهد وجود دارد که بر جذب مخاطب تأثیر مثبت خواهد داشت و از طرف دیگر باعث میشود مخاطبان جدیدی به سینمای کشور جذب شوند.

مدیر پخش و اکران فیلم حوزه هنری به ظرفیت های بسیار زیاد فیلم سازان مشهدی اشاره کرد و گفت: اگر شرایط مناسب برای فیلم سازان مشهدی فراهم شود قطعا نتایج بسیار ارزشمندی فراهم می شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.