رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان کرمانشاه، گفت: شهنام نظرپور شناگر شایسته استان کرمانشاه موفق شد در مسابقات بینالمللی هلند و در رشته شیرجه 10 متر مدال طلا را کسب کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان کرمانشاه، گفت: شهنام نظرپور شناگر شایسته استان کرمانشاه موفق شد در مسابقات بینالمللی هلند و در رشته شیرجه 10 متر مدال طلا را کسب کند.
پیمان جاویدان افزود: این مسابقات بین المللی که با حضور 22 کشور در آیندهون هلند برگزار شد، از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان کرمانشاه گفت: این شناگر کرمانشاهی از سوی فدراسیون شنا ایران و به منظور آماده سازی برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک به هلند اعزام شده بود.

جاویدان تصریح کرد: کسب این نتیجه ارزشمند نوید آن را می دهد که نظرپور بتواند سهمیه المپیک ریو 2016 را کسب کند.

این مقام مسئول در استان کرمانشاه تاکید کرد: رشته شنا یکی از اصلیترین رشتههای المپیکی است و ورودی آن از دشوارترین رشتهها محسوب می شود.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان کرمانشاه گفت: نظرپور اگر بتواند سطح آمادگی فعلی خود را حفظ کند می تواند در مسابقات انتخابی المپیک سهیه المپیک ریو را برای ایران اسلامی کسب کند.

وی تاکید کرد: تاکنون هیچ شناگر ایرانی موفق به کسب سهیمه المپیک در هیچ دورهای نشده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.