رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد گفت: قرار بر این بود که در برخی از واحدهای استانها فضای اضافی آموزشی به سازمان سما داده شود.

دکتر سید احمد زرهانی رئیس مرکز سما دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص در اختیار قرار دادن فضاهای خالی این دانشگاه برای سازمان سما گفت: در بخش‌نامه‌ای که از طریق ریاست دانشگاه و رئیس سازمان سما ابلاغ شد قرار بر این شد تا دوره کاردانی دانشگاه در اختیار سازمان سما قرار بگیرد تا فضای آموزشی اضافی دانشگاه آزاد بری راه‌اندازی مدارس سازمان سما استفاده شود که در حال حاضر واحدهای استانها در این زمینه فعالیت خوبی داشته‌اند با توجه به اینکه الزامی هم در این رابطه وجود ندارد و روسای دانشگاه‌ها باید بر اساس مطالعه و رعایت مسائل اقدام به انجام این کار نمایند اما اجرایی شدن آن در سالهای آینده وابسته به تصمیم ریاست دانشگاه آزاد است. 

رئیس مرکز سما دانشگاه آزاد افزود: از سال آینده در تعدادی از شهرها از جمله ورامین، پرند،‌ پاکدشت و دماوند مراکز و آموزشکده‌های سازمان سما ایجاد و از شروع سال تحصیلی آینده ( مهرماه 95) امکان پذیرش دانش‌آموزان فراهم خواهد بود. 

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در استانهای سیستان و بلوچستان و زنجان دوره کاردانی و همچنین فضای آزاد آموزشی به سازمان واگذار شده است. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار