سرخپوشان پایتخت در مقطع فعلی فصل بازی‌های سرنوشت‌سازی را پیش‌رو دارند.

نفس پرسپولیس تا پایان 94 به شماره می‌افتد
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان قرعه‌کشی مسابقات این فصل لیگ برتر از همان ابتدا با انتقادات و نگرانی پرسپولیسی‌ها همراه بود چرا که آنها در حد فاصل هفته سو.م تا هشتم می‌بایست بازی‌های سختی را  پشت سر گذاشتند شاگردان برانکو در تیم فوتبال پرسپولیس که در این مقطع در نیم فصل اول تنها 7 امتیاز کسب کرد.

حالا در دور برگشت درصدد جبران عملکرد نه چندان موفق خود هستند و علی رغم اینکه کار بسیار  سختی دارند برای رسیدن به قهرمانی باید از این امتحان چند هفته‌ای سربلند بیرون بیایند.

تیم برانکو با بازی روز سه‌شنبه مقابل سپاهان که به تساوی 2-2 انجامید حیاتی‌ترین برهه فصل را آغاز کرد آنها در ادامه این مسیر روز هجدهم بهمن ماه در اصفهان با ذوب آهن روبرو می‌شوند.

همچنین دیدارهای روز 23بهمن  با فولاد، 29 بهمن با سایپا، 16 اسفند با تراکتورسازی و 21 اسفند با صبای قم و سایر نبردهای سخت و سرنوشت‌ساز سرخ‌های پایتخت در هفته‌های آتی لیگ خواهد بود بدین ترتیب تیم پرسپولیس سال 94 را با این بازی‌های پرالتهاب به پایان خواهد برد و بسته به عملکرد آنها آغاز سال 95 می‌تواند برای آنها با بازگشت آرامش همراه باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرسپولیس ، صبای قم ، سایپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار