عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کشتی اصفهان فراتر از استان است و باید با المپیک سنجیده شود.

کشتی اصفهان را با المپیک بسنجیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ؛ رسول جزینی در دیداری که با بانوان کشتی گیر اصفهانی در آستانه رقابت های کشوری داشتند گفت: ایران مهد کشتی است و باید با فراهم کردن زیرساخت ها در جهت ارتقا این ورزش پهلوان و قهرمان پرور گام برداریم.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: افتخار به عنوان های استانی زدن دور باطل بوده و پتانسیل پیشرفت در بین جوانان و نوجوانان در هر دو جنس زن و مرد چشمگیر است .

وی با انتقاد از مدیریت های بدون بازده خاطر نشان کرد: مدیریت ورزشی باید ظرفیت آن را داشته باشد که نسبت به پتانسیل موجود اگر پیشرفتی ایجاد نشد تغییر رویه و یا تغییر مدیریت انجام دهد.

جزینی دانش مدیریت و علم تغذیه را برای ارتقا کشتی بانوان ضروری دانست و تصریح کرد: با توجه به تازه ملحق شدن رشته های کراتلینگ و آلیش با نام کشتی بانوان برای خروج از رکود احتمالی میتوان تعداد مسابقات را افزایش دادو تمام معقولات متعلق به بانوان را نظم و ساماندهی کرد.

وی در پایان گفت: تیم ملی کشتی ایران در آستانه المپیک پیشرفت تصاعدی داشته و با توجه به ۲سال زمانی که از دست داده ایم بازیکنان توانسته اند طی ۳-۴ماه با برنامه ریزی دقیق پیشرفت تصاعدی داشته باشندو امیدواریم نسبت به دور گذشته المپیک نتیجه ایی بهتر کسب کنیم.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.