معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از راه اندازی خبرگزاری زیارت در گستره ی ملی از سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، واحدی گفت: این خبرگزاری با محوریت تهیه اخبار و گزارشهایی با موضوع زیارت و فرهنگ و معارف رضوی و سایر بخشها و موضوع های خبری در سطح کشور راه اندازی می شود.

وی افزود: مجوز راه اندازی خبرگزاری زیارت اخذ و 70 درصد فرآیند راه اندازی آن طی شده که پس از راه اندازی در استانهای مختلف نمایندگی هایی خواهد داشت.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: تهیه غذای ارزان برای زائران با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی از دیگر اقدامات در دست انجام معاونت هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی است.

واحدی گفت: در اجرای این طرح که از سال آینده آغاز می شود روزانه 20 هزار پرس غذای ارزان بین زائران توزیع می شود.

وی افزود: تمام تکنولوژی صرف و تهیه غذا برای توزیع بین زائران با دستگاههای مدرن و با کیفیت مطلوب صورت می گیرد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: اجرای طرح سراسری زیارت مزدوجین جوان که حداکثر شش ماه از زمان عقد و ازدواج آنها سپری شده باشد، از دیگر اقدامهای در دست انجام است.
واحدی گفت: طرح زیارت اولی های بالای 60 سال هم در آینده نزدیک ابتدا در گستره استان خراسان رضوی اجرا می شود و به تدریج در کل کشور گسترش می یابد.

وی افزود: تلاش می کنیم واژه های زیارت و زائر در فرهنگ رضوی در سطح کشور به یک برند تبدیل شود و با رفع مسائل و مشکلات زائران حضرت امام رضا (ع) این افراد دغدغه ای به جز زیارت بارگاه منور رضوی نداشته باشند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: مشارکت بخش خصوصی و خیرین در هزینه اجرای پروژه های عمرانی و فرهنگی امسال در مقایسه با سال گذشته 107 درصد افزایش داشته است.

از مجموع 1277 پروژه که طی دهه فجر در استان خراسان رضوی به بهره برداری رسید بخش خصوصی و خیرین در بیش از 80 پروژه مشارکت داشتند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.