سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: 3 پرونده تخلف تاکسیرانان به هیئت انضباطی این سازمان ارجاع داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛عبدالعلی دربندی‌زاده اظهار کرد: در راستای عمل به یکی از مهم‌ترین وظایف سازمان که رسیدگی به شکایات مردمی است، در دی‌ماه سال جاری حدود 100 شکایت رسیده از سوی شهروندان مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: از مجموع شکایات رسیده به سازمان که مورد رسیدگی قرار گرفت، سه مورد از پرونده‌ها برای تعیین تکلیف به هیئت انضباطی سازمان ارجاع داده شد.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: در روند رسیدگی به تخلفات تاکسیرانان مواردی که نیاز به هشدار، تذکر و پرداخت جریمه نقدی تا سقف مشخصی داشته باشد از سوی واحد رسیدگی به شکایات بررسی می‌شود.

دربندی‌زاده خاطرنشان کرد: برخی از تخلفات به دلیل تکرار از سوی تاکسیران متخلف باید به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارجاع داده شود تا رأی نهایی در مورد آن‌ها صادر گردد.

وی با بیان اینکه رأی هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین لازم‌الاجرا است، یادآور شد: امیدواریم ضمن ارائه آموزش‌ها و هشدارهای لازم به تاکسیرانان در ارائه خدمات به شهروندان موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.