رقابت های بین المللی تنیس جونیور با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  رقابت های بین المللی تنیس جوانان به مدت یک هفته و با حضور تنیسورهای ایرانی در جزیره کیش برگزار شد و در نهایت نفرات برتر معرفی شدند .

در آخرین روز این زقابت ها فینال بخش انفرادی و دو نفره برگزار شد که در بازی پایانی بخش انفرادی پسران کریم ناجیا از انگلیس با نتیجه ( ۳-۶ و ۲-۶ ) در مجموع ۲ بر صفر آرمین رستمی را برد و قهرمان شد و امیر محمد ادب جو و محمد بهروز کارگران نیز مشترکا سوم شدند و در بخش ۲ نفره نیز تیم ایران با ترکیب امیر حسین بادی و محمد بهروز کارگران با نتیجه ( ۳-۶ و ۳-۶ ) شادمان کوبونف و فیضل الله خان ماولدووف از تاجیکستان و ازبکستان را از پیش رو برداشت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد .

در بخش انفرادی دختران نیز رانا ایچنوس از ژاپن با نتیجه ( ۲-۶ و ۲-۶ ) دنیا عبدالعزیز از انگلیس را برد و قهرمان شد و صدف صادق وزیری و غزل پاک باطن نیز مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.

و در نهایت در بخش ۲ نفره دختران دنیا عبدالعزیز از انگلیس به همراه سوفیا پلوتنیکوا از روسیه با نتیجه ( ۱-۶ و ۴-۶ ) مقابل رانا ایچنوس از ژاپن و لارا اشمیت از آلمان شکست خوردند تا زوج آلمان و ژاپن عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کردند.

به این ترتیب با پایان این بازیها ، مراسم اختتامیه با حضور علی اصغر غمناک رئیس سارمان لیگ تنیس ، امیر صدری مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی آپت ، محسن خداپرست سرداور بازیها و دبیر سازمان لیگ و تنیسورهای برتر برگزار و با اهدا لوح یادبود از آنها تقدیر شد .

این رقابت ها با انجام ۱۳۰ بازی در بخش دختران و پسران به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد.

یاد آور می شود : سرداوری این مسابقات بر عهده محسن خداپرست داور نشان سفید کشورمان بود و سام صدری ، حسن لاچینانی ، آرمین آزاد پور ، حسام جعفر بیگی ، سمانه یار محمدی ، اکرم کامیاب ، پری رخ احمدی ، لعیا خسام باشی نیز به عنوان داور حضور داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار