مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: با اضافه شدن چند فیلم دیگر به جدول اکران، مراسم اختتامیه با دو روز به تعویق ، به روز پنجشنبه29 بهمن ماه موکول شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید سعید سرابی در سینما هویزه مشهد گفت: فیلمهای 'ابد و یک روز' ساخته سعید روستایی و 'ایستاده در غبار' به کارگردانی محمدحسین مهدویان از جمله فیلمهایی هستند که به جدول اکران اضافه شده اند.

وی نقطه شاخص اختتامیه جشنواره امسال را تجلیل از فریدون جیرانی و شهاب ملت‏خواه دو سینماگر خراسانی ذکر و بیان کرد: همچنین برای تجلیل از چهرههای خراسانی برگزیده در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در حال تلاش هستیم.
وی در خصوص اکران فیلم در روز اختتامیه نیز گفت: احتمالا روز اختتامیه اکران فیلم نداشته باشیم زیرا پیش از این قرار بود فیلم منتخب سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در روز اختتامیه اکران شود اما اکنون سه اکران دیگر به جدول اضافه شده است.
سرابی به اکران فیلم 'چهارشنبه' ساخته سروش محمدزاده در روز دوشنبه در مشهد اشاره و بیان کرد: تهیهکننده این فیلم آمادگی دو اکران را نیز دارد اما این امر به فرصت ما برای اکران بستگی دارد زیرا بنا نداریم در هر روز بیش از شش اکران داشته باشیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: هم اینک روزانه سه اکران در سینما هویزه و سه اکران در سینما آفریقا داریم و احتمالا فرصتی برای دو اکران فیلم 'چهارشنبه' نباشد.
جشنواره فیلم فجر مشهد از 20 بهمن ماه در سینماهای آفریقا و هویزه آغاز به کار کرده که تا 26 بهمن ماه ادامه دارد.

//انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.