سرپرست مسابقات آفرود کشور گفت: استان خراسان رضوی در مسابقات آفرود کشور که برای نخستین بار در مشهد برگزار شد،برسکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا رمضانی افزود: این رقابتها با حضور 78 شرکت کننده و در کلاس های چهار سیلندر کاربراتور، چهار سیلندر انژکتور، شش سیلندر کاربراتور، شش سیلندر انژکتور، هشت سیلندر، آزاد و بانوان در مشهد برگزار شد.

وی اظهار کرد: در بخش تیمی این مسابقات خراسان رضوی، تهران و قزوین به ترتیب بر جایگاه های اول تا سوم ایستادند.
وی گفت: در بخش انفرادی کلاس چهار سیلندر کاربراتور، احمد قدمگاهی از خراسان رضوی، حسن کامکار از استان فارس و رضا رام از خراسان شمالی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
رمضانی افزود: در کلاس چهار سیلندر انژکتور، حسین کوهکن از سیستان و بلوچستان اول، سعید حاجی آبادی از خراسان رضوی دوم و کاوه ناظر از تهران سوم شد.
رئیس هیات موتورسورای و اتومبیلرانی خراسان رضوی ادامه داد: در کلاس شش سیلندر کاربراتور، حسن بلوچیان از تهران، سید حسن حسینی و محمدجواد علیزاده از خراسان رضوی به ترتیب اول تا سوم شدند.
رمضانی گفت: کاظم انصاری از زنجان، علی جلیلی از خراسان رضوی و مهدی بیدخوری از تهران نیز در کلاس شش سیلندر انژکتور به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
به گفته سرپرست این رقابتها، پوریا حسین از تهران، محمود رضایی و یاشار حاج سید جوادی از قزوین به ترتیب رتبه های اول تا سوم کلاس هشت سیلندر را کسب کردند و قاسم وکیلی از خراسان رضوی، سید محمد بابایی از قزوین و محمد امین شهنواز از خراسان رضوی نیز به ترتیب بر سکوهای اول تا سوم کلاس آزاد ایستادند.
رمضانی افزود: در کلاس بانوان پنج نفر حضور داشتند که لیلا حاجیان جعفری از استان فارس مقام اول و سوزان علیزاده از خراسان رضوی مقام دوم را کسب کردند و سه نفر دیگر در مسیر مسابقه دچار مشکل شده و به خط پایان نرسیدند.
وی اظهار کرد: پیست آفرود مشهد بزرگترین پیست تخصصی ایران است که با برگزاری این رقابتها افتتاح شد.

//انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار