مدیر عامل باشگاه سایپا از تصمیم این باشگاه برای میزبانی از پرسپولیس تهران در ورزشگاه دستگردی خبر داد.

ورزشگاه دستگردی میزبان پرسپولیسی‌ها خواهد بود

بیت الله رضایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این که آیا باشگاه سایپا تمایل به برگزاری بازی مقابل تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دارد یا خیر، بیان کرد: در ابتدا باید بگویم بحث بازی کردن سایپا مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مطرح نبود و با توجه به این که بازی تیم‌های راه آهن یزدان و پرسپولیس بدون هیچ مشکلی در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد ما هم در نظر داریم در ورزشگاه خانگی خود دستگردی تهران، از این تیم میزبانی کنیم.

وی درباره وضعیت تیم فوتبال سایپا پس از کسب برتری مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: تمامی اعضای تیم سایپا برای ارتقای رتبه خود در جدول یکدل شده و بازیکنان و کادر فنی ما برای صعود به رده‌های بالای جدول تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: امیدوارم در دیدار مقابل پرسپولیس نیز بهترین بازی را از خود به نمایش بگذاریم و سه امتیاز شیرین این مسابقه را کسب کنیم.

رضایی درباره فحاشی تماشاگران سپاهان به بازیکنان سایپا در جدال این دو تیم بیان کرد: در اصفهان بدترین فحاشی‌ها نسبت به بازیکنان تیمم صورت گرفت و حتی در یک صحنه مشکوک نیز به سود سایپا پنالتی اعلام شد که بهتر است کارشناسان داوری در مورد آن صحبت کنند. به نظر من دپارتمان و کمیته داوران باید در خصوص بازی‌های حساس مثل دیدار سپاهان و سایپا جلسات ویژه‌ای را با داوران برگزار کرده و نظارت دقیق‌تری بر عملکرد آنهاداشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از سازمان لیگ و کمیته داوران درخواست می‌کنم پس از پایان هر دیدار با حضور خود داوران فیلم قضاوت آنها را آنالیز کرده و در صورتی که اشتباهای از سوی داوران رخ داده باشد از بروز این اشتباهات سهوی در بازی‌های آینده جلوگیری کنند.

زحمات خوب داوران بر کسی پوشیده نیست و انسان جایز الخطاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار