مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: جواد نکونام با ما قرارداد دارد و باشگاه هم برای او رضایت‌نامه‌ای صادر نکرده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیتالله رضایی در کنفرانس مطبوعاتی خود اظهار داشت: تولد امام حسن عسگری را تبریک می گویم همچنین به نتیجه رسیدن برجام که حاصل درایت های رهبری و تلاش دولت بود تبریک می گویم. امیدوارم با ارتباطات جهانی پیشرفت کنیم. درگذشت احدی و پورکاظمی را نسلیت می گویم.

وی در مورد اینکه گفته می شد نسبت به نتایج تیم راضی نبودید خاطرنشان کرد: اگر تیم نتیجه خوبی بگیرد همه راضی هستند. اختلاف سلیقه شاید داشته باشیم اما هدفمان یکی است. از بحرانی که داشتیم عبور کردیم آرامش خوبی داریم و امیدوارم به هدفی مه مد نظرمان است برسیم.

رضایی در مورد برنامه های نیم فصل گفت: برنامه های نیم فصل را باید از سرمربی بپرسید. برخی بازیکنانی که کادرفنی درخواست کرده بود سرباز بودند یکی دو مورد به نتیجه رسیده اند و چند مورد هم خارجی هستند. نگرانی نداریم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد نام این بازیکنان گفت: یکی حمودی بود. شریفات هم در لیست درخواستی بود اما با باشگاه به نتیجه نرسیدیم. طی یکی دو روز آینده 3-4 بازیکن خارجی می آیند که اگر مورد قبول کادرفنی باشد آنها را جذب می‌کنیم.

رضایی در مورد نکونام تاکید کرد: او الان هم با ما قرارداد دارد. هیچ رضایت نامه ای صادر نشده است اگر قرار باشد این اتفاق بیفتد باید رضایت نامه بگیرد. در مورد تیموریان امروز با او نشست داشتیم. اگر توافق شود در خدمت او خواهیم بود اگر مسائل مالی به توافق برسیم او اضافه خواهد شد.

وی در مورد هدف کلی تیم سایپا یادآور شد: اهداف ما از زمانی که من به باشگاه آمدم کسب سهمیه آسیا است. متاسفانه مشکلاتی پیش آمد که نتوانستیم در جام حذفی نتیجه بگیریم. امیدوارم در لیگ برتر به این هدف دست یابیم. هم اکنون ما نسبت به تیم هایی که در صدر جدول هستند هزینه کمتر کردیم. وضعیت مالی سایپا امسال خوب نبود. متناسب با 20-30 درصد سال گذشته تیم بستیم نسبت به هزینه که کردیم جایگاه خوبی داریم و به هدفمان نزدیک تر هستیم.

مدیر عامل باشگاه سایپا در مورد مذاکره نکونام با باشگاه العربی گفت: او 2-3 روز مرخصی گرفته است. حالا نمی توانیم دخالت کنیم که چه کاری انجام دهد. ما آخرین مهلت را تا چهارشنبه تعیین کرده ایم. اگر در هیأت مدیره مورد موافقت قرار بگیرد این کار را خواهیم کرد.

رضایی در مورد اینکه آیا در فصل نقل و انتقالات به خواسته های خود رسیده اید گفت: متاسفانه نه. برخی بازیکنان در ایران نیستند و با توجه به اینکه فاصله کم است مجبور هستیم از بازیکنان خارجی استفاده کنیم.

وی در مورد مشکلات بازیکنان سرباز گفت: سرباز زینت کشور است. اما روند نباید این گونه باشد. اگر قرار باشد یک تیم که برای نیروی مسلح است بازیکن قدری را از باشگاه ها جذب کند و فقط به تراکتورسازی بدهد دیگر نام آن باشگاه تراکتورسازی نیست بلکه تمامی نیروهای مسلح را در بر می گیرد. این را نمی توان پهلوانی و قهرمانی دانست و ورزش در کار نیست بلکه اجبار بوده است.

رضایی خاطرنشان کرد: اگر فقط یک باشگاه عکس العمل نشان دهد به جایی نمی رسد باید خود فدراسیون یا سازمان لیگ پیش قدم شود اما تاکنون چنین چیزی ندیدم. ما از خروجی جلسه تاج و باران چشمه خبر نداریم. خواهش من از فدراسیون این است که مشکل را اساسی حل کند. هر سال در کشورمان انتخاباتی است و اگر بخواهیم هر نماینده ای در این دوران ورود کند نمی توانیم لیگ داشته باشیم. باید این مشکل اساسی را سازمان لیگ حل کند. بازیکنی داریم که هنوز دانشجو است و از طرفی به او می گویند باید به فلان تیم بیاید. در مبارزه هم کسی این کار را نمی کند چه برسد به حوزه فرهنگی ورزشی.

مدیرعامل باشگاه سایپا تاکید کرد: اینکه بدون اجازه مربی به تیمی برود که سرباز جذب می کند بی احترامی به باشگاه و سرمربی آن تیم است. این مسئله باعث می شود که لذت ورزش کنار برود. به برخی بازیکنان اضافه خدمت زدند که دوران فصل نقل و انتقالات تمام شود. به این نمی توان گفت فرهنگی ورزشی.

وی افزود: ارتش و سپاه تیم هایی دارند که می توانند بازیکن جذب کنند به آنها هم بازیکن بدهند ما ناراحت نمی‌شویم. وقتی این اتفاق رخ نمی دهد مسئولان یک باشگاه راحت نشسته اند که می دانند بازیکن سرباز می گیرند. در نیروی زمینی بازیکنی نمی بینید که موی بلند داشته باشد و به صبحگاه نرفته باشد.

رضایی در مورد اینکه سازمان لیگ قرار بود مدیران عامل را به ایتالیا ببرد گفت: نمی دانم اسم این مسئله را چه بگذاریم. سازمان لیگ گفت که می خواهیم مدیرعامل را به ایتالیا ببریم. اما متاسفانه وزارت ورزش مخالفت کرده است خوب بود که اول این مسائل قبل از سفر هماهنگ می‌شد. امیدوارم با این مسئله هزینه ای تحمیل باشگاه ها نشود.

وی در مورد اینکه آیا در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت خواهد کرد گفت: اگر شرایط فراهم باشد حتما حضور پیدا می کنیم. فکر می کنم در اردیبهشت ماه انتخابات برگزار شود. من هم مثل کفاشیان یک لبخندی می زنم تا مسائل تمام شود.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد اینکه چند تیم در لیگ های مختلف دارد گفت: در اوایل 17 رشته داشتیم که در لیگ های کشوری هم شرکت داشتند اما متاسفانه به مرور زمان کم شد هم اکنون در والیبال فوتبال اتومیبل رانی و شطرنج حضور داریم.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار