دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: موفقیت شیرجه روها را در مسابقات آیندهون بزرگ نمایی نمی‌کنیم.

محسن سمیع زاده در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد شیرجه روها در مسابقات آیندهون گفت: شیرجه روها تمام تلاش خود را به کار بستند اما باید توجه داشت این مسابقات، مسابقات بزرگی نبود. امتیازات بدست آمده باید سنجیده شود.
 
هر مدالی که برای کشورمان کسب می شود باعث افتخار است، ما اهل بزرگ نمایی نیستیم. نتایج شیرجه روها با توجه به امکانات و تدارکات اندک درخشان بود.
 
وی در واکنش به خبر یکی از خبرگزاری‌ها که سفر رئیس فدراسیون را به مجارستان بدون دعوت و غیر ضروری عنوان کرده بود اظهار کرد: کسی که این خبر را منتشر کرد. اطلاعات کافی نداشته است. محسن رضوانی در مسابقات قهرمانی جهان بارسلونا در سال 2013 به عضویت کمیته مربیان فیفا در آمد.

نام رضوانی به همراه فرهاد مرادی و خسرو امینی در سایت جهانی فدراسیون شنا وجود دارد.
دعوت رضوانی به مجارستان کاملا رسمی بود.
 
دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درخصوص بازی دیدنی از هیئت شنای استان تهران تصریح کرد: هیئت شنای استان تهران سالیان متمادی با مشکلات فراوانی روبرو بود که این امر باعث شد برای سالها هیچ یک از اعضای تیم ملی شنا از استان تهران نباشد.
 
پس از به روی کار آمدن کریمی به عنوان سرپرست بازدیدی از محل هیات استان به عمل آمد.
 
سمیع زاده خاطر نشان کرد: درسالهای گذشته در هیات تهران مبالغی برای برگزاری کلاسهای مربیگری اخذ شده بود ولی کلاس برگزار نشده بود که با تلاش هیئت این کلاس‌ها آغاز شد. هم چنین مقداری امکانات اداری به هیئت داده شده است که جا دارد از گرشاسبی رئیس اداره کل وزارت ورزش و جوانان استان تهران تشکر کنم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.