رئیس جدید هیئت شنای استان تهران با مشکلات فراوانی در این هیئت دست و پنجه نرم می کند.

بدهی های میلیونی هیئت شنای تهران روی دست رئیس جدیدبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هیئت شنای استان تهران پس از سه سال اداره شدن با سرپرست و حواشی فراوان بالاخره رئیس خود را شناخت. محمد حسن ابراهیمی 30 آذر سال جاری توانست با کسب اکثریت آرا به ریاست بزرگترین هیئت کشور منصوب شود.

داستان هیئت شنای استان تهران 4 سال پیش با استعفای رضا حبیبی شروع شد. بعد از حبیبی 6 سرپرست  از جمله؛ پورمحمدی، هاشمی، کریمی، ابراهیمی، ملاجعفری و علی محمدی روی کار آمدند. جالب این که هر شش نفر از سوی رضوانی رئیس فدراسیون حکمی مبنی بر برگزاری انتخابات هیئت، ظرف سه ماه را دریافت کردند. اما این داستان تا سه سال ادامه داشت و هیچ سرپرستی به دلایل نامعلوم موفق به برگزاری انتخابات نشد. 

حواشی هم چنان پیرامون هیئت شنای استان تهران وجود داشت. کنار گذاشتن یک باره کریمی و روی کارآمدن علی محمدی با حواشی زیادی همراه بود. چندی نگذشت که پای مشکلات حقوقی و چک های برگشتی علی محمدی سرپرست جدید مطرح شد. با این اوصاف علی محمدی به دلیل مشکلات حقوقی و داشتن پرونده در دادگاه حق امضای استاد را نداشت و دبیر و خزانه دار به جای او استاد را امضا می کردند. البته سمیع زاده دبیر فدراسیون مشکلات حقوقی علی محمدی را شخصی عنوان کرد. وی معتقد بود این مسئله ارتباطی با کار او ندارد و طرح این گونه موضوعات آبروی افراد را به خطر می اندازد. علی محمدی در طول سرپرستی اش تصمیم داشت به عنوان کاندیدا در انتخابات حضور یابد. اما به همان دلایل حقوقی از سوی اداره کل مجوز حضور در انتخابات را بدست نیاورد و سرانجام این ابراهیمی بود که توانست به ریاست هیئت برسد. 

حالا ابراهیمی رئیس هیئتی است که  شاید در خواب هم نمی دید چنین وضعیت آشفته ای داشته باشد. وی درباره وضعیت هیئت گفت: اوضاع از آن چه که فکر می کردم وحشتناک تر است. سرپرست قبلی همه چیز را برده است. از کلیدها گرفته تا گذرواژه های سیستم ها. ضمن این که هیئت با بدهی های میلیونی مواجه است و کسی مسئولیت آن را بر عهده نمی گیرد. علی محمدی باید به هیئت بیاید و تکلیف را مشخص کند.

به نظر می رسد سایه حواشی از سر هیئت شنای استان تهران کنار نمی رود. این که تعیین رئیس و یا بلاتکلیفی در این هیئت به ضرر و یا نفع چه کسانی است مشخص نیست. اما آن چه که کاملا مشخص است ضرر و زیانی است که به استعدادها و علاقه مندان این رشته در استان تهران می رسد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار