سرپرست گسترش فولاد گفت: برد روز گذشته گسترش برابر ملوان حاصل زحمات کادر فنی و درایت مدیریت و مالک باشگاه بود .

حسن آذرنیا در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برد تیمش در دیدار مقابل ملوان بندرانزلی اظهار کرد: بازیکنان مصمم بودند که بازی با ملوان را با برد پشت سر بگذارند و با ارائه بازی عالی خود سعی در کسب امتیاز کامل بازی را داشتند، ما پس از دو سال دغدغه و مشکلات سقوط به رده پایین تر اکنون با خیال آسوده مسابقات لیگ را پیگیری می کنیم .

وی در ادامه افزود: این برد مستلزم درایت کادر فنی و حمایت مالک و مدیریت باشگاه بود که جای بسی تقدیر دارد که بدون شک تیم نمایش خوبی در برابر ملوان داشت و گرچه در نیمه دوم میهمان تلاش زیادی به خرج داد اما این تیم ما بود که با سه گل برنده بازی شد.

آذرنیا درباره رایگان اعلام شدن بازی های گسترش فولاد گفت: باتوجه به اینکه تراکتور تیم نخست شهر تبریز بود و هوادار زیادی دارد و همچنین تیم گسترش به عنوان تیم دوم و در راستای انگیزه دادن به بازیکنان و حمایت از تماشاگران هیئت مدیره تصمیم گرفته که دیدارهای گسترش را رایگان اعلام کند تا بستر حضور هوادار در استادیومه ا فراهم گردد همچنین با سازمان لیگ هماهنگی لازم انجام شده است . 

وی با اشاره به شعار دادن هوادران علیه سعید عباسی مدیر عامل تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز تصریح کرد : من هم شعارهایی شنیدم شما می دانید من پستهای فراوانی در ورزش تبریز داشتم و زمانی نیز در تیم تراکتور سازی مشغول خدمت بودم و از زمانی که از این تیم خارج شدم در خصوص این تیم صحبت نکرده ام اما باید بگویم گسترش همیشه همراه تراکتور بوده و برای تیم اول شهرم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم سهمیه کسب کند . 

سرپرست گسترش فولاد در بخش پایانی صحبت هایش گفت: امیدوارم گسترش فولاد در ادامه فصل بتواند مسیر رو به رشد خود را ادامه دهد و دل هواداران تبریزی را شاد کند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار