سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: با تیم های زیادی برای برگزاری دیدار تدارکاتی و همچنین برگزاری کمپ و اردوی مشترک مذاکره کرده ایم.

امیر خوش خبر درگفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضور خوان سیچلو در ایران و در محل برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: بر اساس برنامه قبلی مقرر شده بود که سیچلو در مرحله پلی آف لیگ به ایران آمده و مسابقات را از نزدیک تماشا کرده و به آنالیز بازیکنان بپردازد.

وی درباره برنامه های تیم ملی والیبال پیش از حضور در مسابقات انتخابی المپیک گفت: با کشورهایی نظیر کره جنوبی، ژاپن، چین، اسلواکی و ... مذاکراتی راانجام داده ایم. تصمیم نهایی در خصوص برگزاری اردوهای تدارکاتی را با مشورت با لوزانو ، سرمربی تیم ملی اتخاذ خواهیم کرد.

خوش خبر افزود: لوزانو بر اساس برنامه از قبل تعیین شده اوایل فروردین به ایران خواهد آمد. اما اگر تیم باشگاهی این مربی در لهستان زودتر حذف شد بالتبع حضور این مربی در ایران زودتر رقم خواهد خورد. 

وی در پایان گفت: اردوهای تیم ملی والیبال ششم اسفند آغاز خواهد ش. اردویی که متشکل از بازیکنانی است که درتیم‌های صعود نکرده به پلی اف حضور داشته اند. پس از آن و ضمن اعلام نفرات نهایی سیچلو درتیم ملی ب اردوها ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار