سرمربی تیم متین صالحین ورامین گفت: به اعتقاد من نحوه قضاوت داروان به خصوص در ست چهارم و پنجو فوق العاده بود و تیم داوری به خوبی بازی را کنترل کردند.

محمد ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکست سه بر دو مقابل تیم پیکان در مرحله پلی‌‌آف لیگ برتر والیبال گفت: همان‌طور که همه دیدند بازی خوبی بین دو تیم برگزار شد. هر دو تیم آنالیز خوبی از هم داشتند و با کار کردن روی نقاط ضعف و قوت حریفشان با آمادگی به میدان آمده بودند.

وی ادامه داد: بعضی از زمان‌های بازی تیم متین در زمین بهتر عمل کرد و در برخی دقایق هم برتری با پیکان بود. فکر می‌کنم تیم ما در ست پنجم کمی بی‌تجربه عمل کرد و همین امر باعث شد برتری خود را با شکست عوض کنیم.

سرمربی تیم والیبال متین صالحین ورامین اضافه کرد: پتانسیل تیم پیکان از لحاظ مهره نسبت به تیم ما بهتر بود. باید به این نکته هم اشاره کنم که بازیکنان ذخیره تیم ما به خوبی توانستند به تیم کمک کنند. دو تعویضه‌هایی که انجام دادیم در ست چهارم جواب داد و منجر به این شد که نتیجه را به تساوی بکشانیم.

ترکاشوند با بیان این مطلب که جو خوبی در سالن حکمفرما بود،‌گفت: فقط در دقایقی از مسابقه شاهد برخی اعتراضات به داوری بودیم. خود من هم برخی صحنه‌ها به داور اعتراض کردم که باید از این بابت عذرخواهی کنم. به هر حال حساسیت بالای مسابقات و شرایطی که در دیدارهای پلی‌آف حاکم است سبب این اعتراضات می‌شود.

سرمربی تیم متین ورامین با بیان این مطلب که تیم داوری در این دیدار خوب کار کردند، گفت: داوران این دیدار به خوبی توانستند بازی را کنترل کنند. به خصوص در ست چهارم و پنجم به بهترین شکل ممکن بازی را کنترل کردند و من به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

ترکاشوند درباره بازی برگشت مقابل پیکان گفت: دوست داشتیم برنده بازی رفت باشیم تا در دیدار برگشت و در ورامین شرایط بهتری داشته باشیم. با این حال هنوز هم شانس زیادی داریم. قطعا برای بازی برگشت با برنامه به میدان خواهیم رفت و حریف دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود. هدف ما این است که از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار