مدیر کل امور بین الملل دانشگاه آزاد گفت: طرح ایجاد دفاتر دانشگاه‌ آزاد برای تاسیس در 12 کشور پیشرفته در کمیسیون هیأت امنا مصوب شده است.

دکتر حسین ابراهیمی مدیر کل امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در حال حاضر 5 شعبه‌ی دانشگاه آزاد در خارج از کشور تأسیس شده است که همانند یک دانشگاه حضوری با پذیرش دانشجو در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: هم اکنون طرحی با عنوان ایجاد دفاتر دانشگاه آزاد ارائه شده است که این طرح پیشنهادی در کمیسیون هیأت امنای دانشگاه برای تاسیس این دفاتر در 12 کشور به تصویب رسیده است.

ابراهیمی تصریح کرد: در صورتی که این طرح در هیأت امنای مرکزی هم مطرح شود، شروع به تاسیس این دفاتر در 12 کشور پیشرفته مورد نظر می کنیم که در این صورت واحدهای فعال به عنوان پشتیبان انتخاب می‌شوند.

مدیر کل بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: همکاری‌های علمی و بین المللی در کشورهای حوزه و خارجی پیشرفته با دفاتر در شرف تاسیس دانشگاه آزاد، در حوزه‌های طرح‌های پژوهشی- دوره‌های مطالعاتی برای دانشجویان- حضور دانشجویان دانشگاه‌های خارجی در دانشگاه آزاد، همکاری شرکت‌های دانش بنیان است که این همکاری ما به صورت مشترک انجام شده و در جهت ایجاد فرصت‌ها برای دانشجویان و اساتید است تا با استفاده از این فرصت‌های به وجود آمده با دانشگاه‌های معتبر ارتباط موثری را داشته باشند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار