تیم والیبال ساحلی ایران با شکست مقابل ایتالیا از دور مسابقات حذف شد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های تور جهانی والیبال ساحلی که به میزبانی جزیره کیش در حالی برگزاری است، از ساعت 9 صبح امروز آغاز شد.

در یکی از دیدارهای نخستین روز مسابقات تیم ملی والیبال ساحلی ایران متشکل از بهنام توکلی و آرش وکیلی مقابل تیم ایتالیا (گالی ماتئو موریچلی فدریکو) به میدان رفت که تیم ایران در نهایت دو بر صفر مغلوب حریف خود شد.

تیم ایران در این مسابقه در دو ست با امتیازهای 21 بر 17 و 21 بر 12 مغلوب ملی‌پوشان ساحلی ایتالیا شد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

در دیگر مسابقه همزمان نیز تیم های قطر (دو ناسسیمنتو ژولیو سزار تیجان احمد) و چین (چن چنگ - ژانگ لی زنگ) به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده چین دو بر یک به پیروزی رسید.

قطری ها در ست نخست 21 بر 15 به پیروزی رسیدند اما در ست های دوم و سوم با امتیازهای 21 بر 18 و 15 بر 12 مغلوب شدند تا از دور مسابقات حذف شوند.

در پایان روز نخست مسابقات، هشت تیم برتر جدول مقدماتی تور جهانی کیش به جدول اصلی این رقابت ها که فردا مسابقات آنان شروع می شود، صعود خواهند کرد.

رقابت‌های والیبال ساحلی تور جهانی به میزبانی کشورمان و در جزیره کیش از امروز (26 بهمن) آغاز شده است و تا 30 بهمن ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار