تور جهانی والیبال ساحلی- کیش

حذف ساحلی‌بازان ایران از جدول مقدماتی مسابقات

در پایان رقابت‌های جدول مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی کیش نمایندگان ایران از صعود بازماندند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین مسابقه زمین اصلی مسابقات جدول مقدماتی تور جهانی کیش تیم های چین (ها لیکیژنگ بائو جیان) ایران (پرویز فرخی آق محمد سلاق) به مصاف هم رفتند و تیم ایران دو بر صفر مغلوب حریف شد.

تیم پرویز فرخی و سلاق در دو ست متوالی و با امتیازهای 21 بر 16 و 21 بر 18 مغلوب چین شد تا تیم های ایران در جدول مقدماتی از حضور در جدول اصلی رقابت ها بازبمانند.

دیدارهای دوم تیم های شرکت کننده در جدول مقدماتی تور جهانی کیش از ظهر امروز آغاز شد و تیم های چین (لی ژوآکسین لی جیان) و ایران (رضا نائینی بهمن قلی پوری) به مصاف یکدیگر رفتند.

همچنین دیگر تیم ایران که صبح امروز موفق به شکست ژاپن شده بود، در دومین مسابقه دو بر صفر مغلوب نماینده چین شد که صبح به دلیل رتبه بالاتر در رنکینگ با قرعه استراحت روبرو شده بود.

ایران در دو ست متوالی و با امتیازهای 21 بر 16 و 22 بر 20 مغلوب چین شد. داور در این مسابقه یک کارت قرمز نیز به تیم ایران برای اعتراض به داوری نشان داد.

تیم اتریش (هاپفر دانیل هورال جولین) نیز در مصاف با ایتالیا (گالی ماتئو موریچلی فدریکو) دو بر صفر و با امتیازهای 15 بر 21 و 16 بر 21 مغلوب شد تا به همراه تیم ایران از دور رقابت ها کنار رود.

تیم روسیه (لیامین نیکیتا بارسوک دیمیتری) در نخستین مسابقه خود در جدول مقدماتی تور جهانی کیش موفق به شکست تیم ایران (شهرام قاسم خواه امیر شوشتری زاده) شد تا حضور خود در جدول اصلی را قطعی کند.

این تیم ایران که در بازی نخست خود تیم ترکیه را حذف کرده بود، در این دیدار در دو ست متوالی و با امتیازهای 21 بر 15 و 21 بر 16 مغلوب روسیه شد تا از دور این رقابت ها کنار رود.

تا کنون صعود نمایندگانی از روسیه، چین و ایتالیا در جدول اصلی این رقابت ها قطعی شده است و پنج سهمیه دیگر تا پایان این رقابت ها مشخص می شود.

بدین ترتیب تیم های (بهنام توکلی آرش وکیلی)، (رضا نائینی بهمن قلی پوری)، (شهرام قاسم خواه و امیر شوشتری زاده) و (آق محمد سلاق و پرویز فرخی) از دور مسابقات حذف شدند.

رقابت های جدول اصلی تور جهانی کیش از فردا آغاز می‌شود و چهار تیم اصلی ایران با 28 تیم دیگر رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار