قم؛

افتتاح چند طرح‌ ورزشی قم با حضور رئیس مجلس

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری مراسم افتتاح چند طرح ورزشی قم با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حسن عابدی بیان کرد: طرح ورزشی مورد نظر اداره کل ورزش و جوانان استان قم به مناسبت گرامیداشت سی‌ و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران روز سه‌شنبه هفته جاری بیست و هفتم بهمن ماه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 وی ادامه داد: این پروژه ورزشی از جمله فضاهای ورزشی روباز است که برای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی استان قم احداث شده‌ است و تدابیر اداره کل ورزش و جوانان قم را برای توزیع عادلانه سرانه فضاهای ورزشی در استان محقق می‌کند.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به توسعه فضاهای ورزشی این استان،اظهار کرد: البته چند طرح ورزشی نیمه‌تمام نیز در استان قم وجود دارد که در تعامل با مسئولان استان و وزارت ورزش و جوانان تلاش می‌کنیم بخش عمده‌ای از آنها را تکمیل و آماده بهره‌برداری کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی در چند سال اخیر، سرانه فضاهای روباز و سرپوشیده ورزشی قم در آستانه نزدیک شدن به سرانه هدف برنامه توسعه کشور پیش می‌رود و ان‌شاءالله این روند بهتر از گذشته استمرار خواهد داشت.

 عابدی در ادامه با اشاره به حضور مسئولان ارشد کشور و استان قم در مراسم بهره‌برداری از زمین‌های ورزشی شهر پردیسان به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران،گفت: زمین‌های ورزشی روباز پردیسان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، استاندار و دیگر عزیزان مسئول برگزار می‌شود.

 وی یادآور شد: این مراسم را برای ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه بیست و هفتم بهمن ماه برنامه‌ریزی کرده‌ایم و علاوه بر بهره‌برداری زمین‌های روباز ورزشی در شهر پردیسان، مجموعه‌ای که این زمین‌ها در آن قرار دارند نیز مزین به نام شهدای مدافع حرم خواهد شد.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: این مجموعه ورزشی در وسعتی به مساحت تقریبی 14 هزار و 380 متر مربع و با اعتبار بیش از 10 میلیارد ریال احداث شده و عملیات  احداث زمین‌های روباز ورزشی آن از سال قبل آغاز شده و ویژه سالگرد پیروزی انقلاب در سال 94 آماده شده است.

 

وی در پایان تصریح کرد: مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای مدافع حرم یکی از کاملترین مجموعه‌های ورزشی‌ در استان قم است که دارای 6 زمین روباز ورزشی چمن مصنوعی فوتسال، ‌اسکیت، ‌تنیس، ‌بسکتبال،‌ والیبال و هندبال است و با بهره‌برداری از این مجموعه ورزشی، گامی بزرگ در راستای توسعه سرانه فضاهای ورزشی شهر پردیسان قم و رفاه مردم این منطقه به منظور استفاده از امکانات ورزشی برداشته خواهد شد.

 

انتهای پیام/س
برچسب ها: قم ، افتتاح ، چند ، طرح ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.