تیم سازمان عمران شهرداری ساری در مرحله نیمه نهایی پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور میهان خود گل گهر سیرجان را با اقتدار شکست داد .

به گزارش خبرنگار گل گهری های سیرجان بد روزی به ساری اومدنگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، تیم سازمان عمران شهرداری ساری در بازی برگشت لیگ دسته یک باشگاه‌‎های کشور در خانه میزبان تیم گل‌گهر سیرجان بود .

در روزی که سالن سید رسول حسینی ساری دو هزار هوادار ساروی و یک تیم محکوم به بردی به نام سازمان عمران شهرداری را در خود می دید، این حمایت و این  انگیزه طوری بود که گل گهر سیرجان روز بدی را برای آمدن به ساری انتخاب کرده باشد !
 
 این بازی که از ساعت 15:30 در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار شد، تیم سازمان عمران شهرداری ساری با اقتدار و با نتیجه سه بر صفر و در سه گیم متوالی با امتیازات  25بر23 ،25بر 15 و 25 بر 19 توانست حریف نام آشنای سیرجانی خود را باشکست بدرقه کند .
 
در بازی رفت که روز یکشنبه در سیرجان برگزار شد، سازمان عمران شهرداری ساری سه بر دو از میزبان خود شکست خورد و برای صعود چاره‌ای جزء پیروزی در این دیدار نداشت.
 
 تیم سازمان عمران شهرداری ساری برای صعود به مرحله بعدی این مسابقات باید طبق قانون دو برد از سه مسابقه در دیدار سوم هفته آینده در سیرجان به مصاف گل گهر برود .

انتهای پیام/ز
برچسب ها: ساری ، گل گهری ، سیرجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.