رئیس هیئت وزنه برداری خوزستان گفت: مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور در شوشتر برگزار می شود و ما مدعی قهرمانی در این رقابتها هستیم.

علی رضا قریشی، رئیس هیئت وزنه برداری خوزستان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  افزود: مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور یادواره شهدای حرم،گرامی داشت یاد و خاطره سرداران شهید تقوی،کجباف و مختاروند از   28بهمن به مدت 3 روز در دانشگاه  آزاد اسلامی این شهر برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تاکنون 26 استان ثبت نام کردند و به احتمال زیاد خراسان جنوبی هم شرکت کند.
در این رقابتها 220 ورزشکار  مربی و سرپرست حضور خواهند داشت.

قریشی تاکید کرد: در مراسم افتتاحیه رقابتهای قهرمانی کشور مدیر کل تربیت بدنی استانداری و فرمانداری استان، امام جمعه خوزستان و حسین مقامی دبیر محترم فدراسیون وزنه برداری حضور خواهند داشت .

وی اظهار کرد: در این برنامه فدراسیون وزنه برداری، سپاه پاسداران خوزستان، فرمانداری، شهرداری، دانشگاه شوشتر و چند شرکت با ما همکاری می کنند.

از وضعیت وزنه برداری استان رضایت کامل ندارم 
قریشی در این مورد اضافه کرد: وضیعت وزنه برداری خوزستان روز به روز بهتر می شود و روند رو به جلویی دارند، در استان سالن تخصصی وزنه برداری داریم و ورزشکاران در سالن های هدایت ، ملی حفاری ونفت تمرین می کنند و مشکلی از این بابت نیست اما از نظر سخت افزاری و کمبود منابع مالی مشکل داریم و رضایت کامل ازاین بابت ندارم .

رئیس هیئت وزنه برداری خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: ما از قطب های وزنه برداری ایران هستیم و تیم های قدرتمند مناطق نفت خیز جنوب و ملی حفاری را در مسابقات لیگ برتر داریم وقهرمانان ارزشمندی تحویل جامعه وزنه برداری دادیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار