مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور؛

وزنه برداران در اهواز آماده تست دوپینگ باشند

با هماهنگی فدراسیون وزنه برداری و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) در حاشیه مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور از ورزشکاران تست دوپینگ گرفته می شود.

وزنه برداران در اهواز آماده تست دوپینگ باشندبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور، نکوداشت حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، از 18 لغایت 22 بهمن ماه در شهرستان اهواز برگزار می شود.

همچنین؛ با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ( نادو)در این مسابقات از ورزشکاران، تست دوپینگ گرفته می شود. تمامی ورزشکاران موظف هستند در محل مسابقات حضور داشته باشند، تا چنانچه ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ورزشکاری را برای اخذ تست دوپینگ احضار کند، وی سریعا به افسران نادو مراجعه نماید. زیرا در غیر اینصورت عدم حضور وزنه بردار به منزله مثبت اعلام شدن تست دوپینگ وی بوده و طبق قانون با وی برخورد می شود.

بر اساس این گزارش؛ با توجه به نیاز مربیان به آشنایی با مباحث روانشناسی ورزشی، کمیته مربیان در نظر دارد یک دوره کلاس دانش افزایی روانشناسی ورزشی برای مربیان در این دوره از مسابقات برگزار کند.

گفتنی است؛ جلسه تاییدیه نهایی این دوره از مسابقات رأس ساعت 15 روز دوشنبه (18بهمن ماه) تشکیل می شود و حضور مربی یا سرپرست تیم در جلسه الزامی است،  تا تغییرات نهایی تیم ها در جلسه تأییدیه نهایی انجام شود. همچنین در کنگره مسابقات هیچ گونه تغییری در ترکیب تیم ها داده نخواهد شد. کنگره مسابقات نیز رأس ساعت 21 روز دوشنبه (18بهمن ماه)  برگزار می شود.

لازم به ذکر است، رقابت ها در سالن وزنه برداری شهدای وزنه بردار خوزستان برگزار می شود.

انتهای پپام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار