"مرکز بین­ المللی مبادلات تجاری- فناوری" با حضور مسئولین استان کرمان و نمایندگان تجار ایرانی مقیم خارج کشور در محل "پارک علم و فناوری استان کرمان" افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رئیس "دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته" در این آیین افزود: هم اکنون اساسی­ ترین نیاز شرکت­های دانش ­بنیان ایرانی فروش محصولات می­باشد.

دکتر محمد میرزایی اضافه کرد: ما از قرآن آموخته‌ایم که خداوند متعال به عمل صالح پاداش می‌دهد و امیدواریم با کمک تجار ایرانی مقیم داخل و خارج از کشور به حرف‌ها جامه عمل بپوشانیم و در آینده نزدیک شاهد افزایش صادرات محصولات دانش­بنیان ایرانی باشیم.

در ادامه رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت‌ها و اهداف مرکز که عمدتاً بر محور حمایت از صادرات شرکت­های دانش بنیان ایرانی می‌باشد، اشاره کرد.

دکتر عباس قوام افزود در حال حاضر دفتر چهار شرکت خارجی (شرکت­های ایرانیان مقیم خارج از کشور) در این مرکز مستقر شده و خدماتی از جمله مشاوره در زمینه راه اندازی مراكز تجاری­ سازی فناوری­های پیشرفته ،ارائه دوره­هاي تخصصي ویژه مدیران و کارشناسان شرکت­های مستقر در مراکز رشد و پارک ،مشاوره تخصصی در خصوص نحوه توسعه سرمايه ­گذاري­هاي مشترك، دريافت ليسانس و همكاري­هاي راهبردی با شركت­ها و مراكز تحقيقاتي معتبر خارجی، مشاوره تخصصی در خصوص ثبت اختراعات و برند در سطح بین­ المللی ، مشاوره در خصوص طراحی صنعتی و بسته­ بندی صادراتی محصولات دانش ­بنیان انجام می دهند .

وی افزود :مشاوره تخصصی در خصوص برندسازی و توسعه شبكه­ هاي بازاريابي بين­ المللي و حمايت از ورود محصولات به شبكه­ هاي توليد و توزيع جهاني، حمایت مادی و معنوی از شركت­ها در جهت بين­ المللي شدن با ايجاد ارتباط بين شركت­هاي مستقر در پارک و شركت­هاي معتبر خارجي در جهت انتقال فناوري ،پیگیری اعزام هیأت­های تجاری- بازرگانی جهت بازدید از نمایشگاه­های معتبر جهان و حضور شرکت­های دانش ­بنیان در فن­بازارهای خارجی از دیگر برنامه ها است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مبادالات ، تجاری ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار