فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به افزایش ۵۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در یزد، از کشف بیش از ۳۱ تن مواد مخدر در استان یزد خبر داد.

کشف بیش از ۳۱ تن مواد مخدر در استان یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد، سردار ایرج کاکاوند ظهر امروز در نشست هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر استان یزد، اظهار داشت: از ابتدای امسال حدود 32 تن مواد مخدر در استان یزد کشف و ضبط شده است.

وی با بیان این مطلب که از این میزان  بیش از 2 تن هروئین، بیش از 4 تن حشیش و بیش از 24 تن تریاک بوده و کشفیات استان یزد امسال با 54 درصد افزایش نسبت به سال گذشته مواجه بوده، گفت: امسال همچنین 41 باند مواد مخدر متلاشی و 378 دستگاه خودرو سبک و سنگین در این زمینه توقیف شده است.

کاکاوند به دستگیری 4792  قاچاقچی اشاره و خاطرنشان کرد: اقدامات خاصی را با اولویت پاکسازی شهرها در زمینه دستگیری توزیع کنندگان خرد مواد مخدر و قاچاقچیانی که در شهرها فعالیت دارند صورت گرفت.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: در مرکز استان یزد امسال توفیقات خوبی را در زمینه کشفیات مواد مخدر داشتیم و از حیث معتادان دارای شاکی مردمی هم فعالیت خوبی انجام شده و بالغ بر 2100 نفر از این معتادان جمع‌آوری و تحویل اردوگاه شدند.

وی در ارتباط با محورهای برون شهری گفت: اقدامات خاصی در ایستگاه‌های بازرسی صورت گرفت و در محورهای بیرون از شهر ما که با جاده‌های اصلی فاصله داشتند هم فعالیت‌های ایست و بازرسی صورت گرفته است.

کاکاوند تاکید کرد: در همه زمینه‌های انتظامی که مرتبط با قاچاق مواد مخدر بوده، امسال نسبت به سال گذشته با رشد همراه بودیم و راه‌های استان یزد برای قاچاقچیان به راه‌های ناامنی تبدیل شده است.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: اقدامات پلیس استان یزد به حدی تاثیرگذار بوده که قاچاقچیان ابتدا جاساز خالی در خودروهای خود ایجاد می‌کردند که تنها ببینند نیروی انتظامی می‌تواند این جاسازها را کشف کند یا امکان آن وجود ندارد.

وی دامه داد: در برنامه‌های آینده نیروی انتظامی هم مبارزه با قاچاق مواد مخدر و دستگیری معتادان دارای شاکی به ویژه در ایام شب عید به صورت جدی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار