یادوار شهدای دانشجویان فنی استان اردبیل با حضور مسئولان نظامی و انتظامی و دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه ای رازی اردبیل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ در این مراسم فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان با اشاره به اینکه 3 هزار و 400 شهید از استان اردبیل در 8 سال دفاع مقدس جان خود را فدای میهن، امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند گفت: امروزه ما با برگزاری یادواره های شهدا فقط می توانیم قطره ای از زحمات و رشادت های این رزمندگان را جبران و قدردانی کنیم.

سردار بابازاده با بیان اینکه نسل جوان امروز به ویژه دانشجویان باید از زمان ها فرصت سازی های مناسب در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی و صنعتی به وجود بیاورند افزود: نباید بگذارید این فرصت ها به فرصت طلبی و فرصت سوزی تبدیل شود.

وی گفت: امروزه دشمنان و استکبار جهانی با استفاده از فضاهای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای در صدد حاکم ساختن فرهنگ غرب در جامعه است که نیاز است علاوه بر حمایت دستگاه‌های فرهنگی خانواده‌ها نیز اهتمام ویژه‌ای را اتخاذ کنند تا نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شود.

وی افزود: مهم‌ترین وظیفه و رسالت ما در عرصه کنونی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بوده که نیاز است با انتقال فرهنگ ایثار و گذشت به نسل امروزی به ویژه جوانان و دانشجویان گام محکمی در تربیت نیروهای فرهیخته و سالم در جامعه برداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.