مهران نصیری و سعید داداش پور به ترتيب مقام های اول و دوم رقابت های بین المللی كشتی آزاد اوکراین را به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در دومین روز رقابت‌های بین المللی جام مربیان و ورزشکاران برتر اوکراین در رشته کشتی آزاد، مهران نصیری پس از پیروزی 6 بر 5 مقابل ولودیا فرانگولیان در مرحله نیمه نهایی، پترو بلچاک از اوکراین را 5 بر 3 شکست داد.
وی در فینال ایوان بلچاک از اوکراین را ده بر صفر شکست داد و صاحب مدال طلا شد.
در وزن 70 کیلوگرم سعید داداش ‌پور پس از استراحت در دور نخست در مرحله یک چهارم نهایی والتر مارگاریان از ارمنستان را 13 بر 7 برد، سپس در مرحله نیمه نهایی آرون پیکو از آمریکا را 7 بر 3 برد و راهی فینال شد.
وی برای رسیدن به مدال طلا، با نتیجه چهار بر چهار مقابل آنری کویاتکوفسکی از اوکراین باخت و به مدال نقره رسید.
محمدجواد ابراهیمی ديگر كشتی گير مازندرانی بود كه در وزن 86 كيلو برابر حريفان به روی تشك رفت.
وی پس از استراحت در دور نخست شامیر آتیان از ارمنستان را 13 بر 8 برد اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل دیمیترو روچنیاک از اوکراین ضربه فنی شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل ابراگیم آلداتوف قهرمان جهان از کشور میزبان از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن 125 کیلوگرم جعفر شمس ناتری نيز در دور نخست مقابل الکساندر خوتسانویسکی از اوکراین با نتیجه یک بر 5 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل آلن زاسایف، شمس از دور رقابت ها کنار رفت.
در روز نخست رقابت های بین المللی جام کشتی گیران و مربیان برتر اوکراین که سه آزادکار و 7 فرنگی کار کشورمان به میدان رفتند، داود گيل نيرنگ تنها مازندرانی حاضر در رقابت ها بود كه در وزن 96 كيلوگرم كشتی فرنگی پنجم شد و از رسيدن به مدال بازماند.
نصیری و داداش پور با مدال هایشان ناکامی فرنگی کار مازندرانی را جبران کردند.
برچسب ها: ساری ، کشتی ، اوکراین ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.