قزوين؛

تعیین بيش از يك هزار شعبه اخذ راي دراستان

دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان قزوین گفت: در حال حاضر یک هزار و یک شعبه أخذ رأی در سطح استان قزوین برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان ؛حمزه محمدی افزود: همچنین به تناسب شعبه‌های أخذ رأی که در استان قزوین مشخص شده است یک هزار و یک نفر نیز به عنوان بازرس در این شعبات أخذ رأی حضور دارند و بر روند انجام انتخابات نظارت می‌کنند.  

دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان قزوین خاطرنشان کرد: علاوه بر یک هزار و یک نفر بازرس تعیین شده، 53 نفر نیز به عنوان سربازرس انتخاباتی امر نظارت بر روند انتخابات را بر عهده دارند؛ برای هر 20 شعبه یک نفر سربازرس تعیین شده است.

محمدی با اشاره به تعداد بازرسان انتخاباتی به تفکیک شهرستان‌ها، خاطرنشان کرد: در شهرستان قزوین 465 نفر، تاکستان 171 نفر، آبیک 77 نفر، بویین‌زهرا 104 نفر، البرز 134 نفر و در شهرستان آوج نیز 50 شعبه أخذ رأی و بازرس تعیین شده است.

این مسئول ادامه داد: به منظور اجرای مطلوب انتخابات یک دوره سه ساعته برای ناظران، بازرسان و سربازرسان در تاریخ 27 بهمن ماه جاری در استان قزوین برگزار می‌شود. 
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار