معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: نفرات راه یافته به بخش نمایشگاهی عکس حماسه حضور در تبریز معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محرمی افزود: امید ابراهیم زاده با دو اثر، امیر نقی زاده با یک اثر، پرویز گلی با چهار اثر، توحید ممی زاده با دو اثر، حامد قاسمی با یک اثر، سعید قاسمی با دو اثر، ماندانا عماد با یک اثر، محمد رضا بهمرام با دو اثر، محمد علیپور شهیر با سه اثر، مهدی پور نصر با سه اثر، مینا نوعی با دو اثر، ناصر رضایی با یک اثر، هادی مهدی زاده با دو اثر و رضا فلاحی مطلق با چهار اثر ب بخش نمایشگاه مسابقه یاد شده راه یافتند.

وی افزود: این مسابقه در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور ثبت و جمع‏‏‌آوری تصاویر حضور حماسی ملت غیور آذربایجان در دفاع از اهداف و آرمان‏‌های انقلاب اسلامی در طول 36 سال گذشته (به ویژه ایام‌‏الله دهه مبارک فجر) جشنواره عکس با عنوان «حماسه حضور» برگزار شده است.

محرمی گفت: آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر این مسابقه بیست و هفتم بهمن ماه جاری ساعت 16 در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز برگزار می شود.

یادآور می  شود، این جشنواره توسط انجمن هنر عکاسی استان و انجمن سینمای جوان دفتر تبریز با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شده است.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.