باشگاه های حاضر در لیگ برتر در حالی ظرف 45 روز، سه هفته مسابقات را برگزار می کنند که پس از آن ظرف 25 روز،6 بازی انجام خواهد شد.

3 بازی در 45 روز، 6 بازی در 25 روزبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل جاری لیگ برتر ظرف 45 روز با دو وقفه طولانی دیگر روبرو خواهد شد که کار تیم ها را دشوار می کند، در این میان تیم‌هایی مانند پرسپولیس که برای بازی های خود برنامه ریزی فنی دارند با دشواری بیشتری روبرو می‌شوند چون باید هماهنگی‌ها را در شرایط دور از مسابقه حفظ کنند، اما در صورت تعطیلی های مکرر، کل مسابقات و جذابیت آنرا از سکه می اندازد، وقفه‌هایی که اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.
 
لیگ برتر در مدت زمانی 29 بهمن تا 15 فروردین ظرف 45 روز فقط سه هفته رقابت ها را پشت سر خواهد گذاشت، ولی بعد از این زمان ناگهان فشار زیادی بر تیم ها حاکم خواهد بود چرا که از 15 فروردین تا 9 اردیبهشت ظرف فقط 25 روز،در 6 هفته رقابت ها برگزار می شود.
 
به نظر می رسد در میان صف مدعیان قهرمان، آن تیمی می تواند به هدف خود برسد که بعد از بازی های پر وقفه در پایان این دوره 4 روزه، نه تنها در جمع مدعیات باقی مانده باشد بلکه بدون تاثیرپذیری منفی زیاد، بتواند از شروع دوره 25 روزه در بهترین فرم قرار داشته و بدون نیاز به جا افتادن نفراتش امتیازات را دریافت کند.

انتهای پیام/
 
 
 

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار