رئیس اتحادیه یوفا پس از حضور در دادگاه استیناف فیفا نسبت به نتیجه این جلسه ابراز امیدواری کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،میشل پلاتینی روز گذشته در جلسه استماع کمیته استیناف فیفا که به منظور رسیدگی به اعتراض او به محرومیت 8 ساله اش تشکیل شده بود،حاضر شد و دفاعیات خود را ارائه کرد.
پس از پایان این جلسه 8 ساعته رئیس اتحادیه فوتبال اروپا نسبت به نتیجه آن ابراز امیدواری کرد و گفت امیدوار است تا زمان شروع رقابت های یورو 2016 تبرئه شود و بتواند در این رقابت های معتبر حاضر شود.

پلاتینی پس از یک جلسه هشت ساعته در مقر نهاد حاکم برفوتبال جهان به خبرنگاران گفت: جلسه بسیار خوبی بود وبسیار خوب برگزار شد ، با افرادی که صادق بودند. من از روند دادگاه کاملا راضی هستم.
امیدوارم که در اسرع وقت دوباره به کارم برگردم ،امیدوارم به محض اعلام تصمیم کمیته استیناف به دفتر کارم برگردم و سپس مسابقات یورو را آماده کنم.. کارهای مهمی وجود دارند که باید انجام دهم.
پلاتینی با اشاره به رقابت های 24 تیمی یورو 2016 که از10 ژوئن تا 10 ژوییه برگزار خواهد شد، افزود،منتظرم که برگردم و در این رویداد بزرگ فوتبالی که در فرانسه برگزار خواهد شد کار کنم.
کمیته اخلاق فیفا ماه دسامبر پلاتینی را به دلیل دریافت 2 میلیون دلار پول غیر قانونی از فیفا، 8 سال از کلیه فعالیت های فوتبالی محروم کرد ،این کمیته گفت: این پرداخت، که همزمان با تلاش بلاتر برای انتخاب مجدد در ریاست فیفا بوده، فاقد شفافیت و در تضاد با منافع فیفا بوده است.
اما بلاتر و پلاتینی مدعی هستند این مبلغ به عنوان حق مشاوره به پلاتینی پرداخت شده است.
پلاتینی که می گوید پرداخت فیفا به او به دنبال توافق شفاهی صورت گرفته، پس از دادگاه نیز به خبرنگاران گفت ژاک لمبرت، رئیس کمیته سازماندهی یورو 2016 و آنخل ماریا ویار عضو کمیته اجرایی فیفا اسناد و شواهد مهمی از طرف او در دادگاه ارائه کردند.
او گفت من هیچ وقت از بلاتر نخواستم پولم را بدهد چون به او اطمینان کردم که در اسرع وقت می پردازد، اما او این کار را نکرد، بعدها که 9 سال بعد بود، این پول را مطالبه کردم.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار