مدیر کل امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی گفت: براساس برنامه پنجم توسعه، همکاری دانشگاه آزاد و وزارت علوم برای جذب دانشجو در سال 95 همچنان ادامه دارد.

دکتر حسین ابراهیمی مدیر کل امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: یکی از تجهیزات دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری تغییر چارت سازمانی حوزه‌ی بین‌الملل در این دانشگاه بود.

وی اشاره به اینکه این تغییر در پی اجرای طرح تجمیع 2، اتفاق افتاده بود اظهار کرد: این تغییر نه تنها حوزه بین‌الملل دانشگاه را محدود نکرد، بلکه برنامه‌های آن را نیز در سطح واحد‌ها گسترش داد.

مدیر کل امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی همچنین به تشریح برنامه‌های این دانشگاه در حوزه بین المللی پرداخت و تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مجموعه وزارت علوم و دانشگاه آزاد که در برنامه‌ی 5 ساله پنجم آمده است، جذب دانشجوی غیر ایرانی برای موسسات آموزش عالی و دانشگاه‌ها است، همچنین این دانشگاه بر اساس ماده 20 برنامه پنجم توسعه با هماهنگی وزارت علوم نسبت به جذب این دسته از دانشجویان اقدام کرده و این کار را در برنامه‌های آینده خود دنبال می کند.

ابراهیمی همچنین به ایجاد دفاتر دانشگاه آزاد در کشور‌های خارجی اشاره کرد و افزود: این دفاتر به عنوان یک واحد دانشگاهی عمل نخواهند کرد، به همین دلیل هزینه‌های زیادی را بر دانشگاه تحمیل نمی‌کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار