مراسم اختتامیه مسابقات امیدهای آینده تهران با حضور جمعی از مسئولان و ورزشکاران برگزار شد.

دیدگاه اهالی ورزش درباره امیدهای تهران
به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، حمید رضا گرشاسبی مدیرکل تربیت بدنی استان تهران، غلام رضا شعبانی بهار معاون ورزش همگانی، اکبر احمدی سرمربی تیم ملی بوکس، حمیده عباسعلی قهرمان کاراته بانوان، احسان روزبهانی ملی پوش بوکس در مراسم اختتامیه مسابقات امیدهای آینده تهران حضور داشتند و به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

** احمدی: 

فعالیت مان در مسیر بازگشت به جایگاه اول است

عبدالحمید احمدی درباره این مراسم گفت: در یک ماه اخیر شاهد ساخت سالن های مجهز و پیشرفت ورزش های همگانی در تهران بودیم و تصمیم داریم اعتبار ویژه ای را به کشف و حمایت از استعدادها و امیدهای ایران اختصاص دهیم تا شاهد پیشگامی در قهرمانی جهان باشیم.

** گرشاسبی:

هدفمان ارتقای ایران در المپیک و پارالمپیک 2020 است

حمید رضا گرشاسبی در خصوص این مراسم گفت: مسابقات امیدهای تهران به شکوفایی و قهرمان پروری استعدادها کمک شایانی کرد و باعث می شود با شناخت درست و حمایت به موقع جایگاه ایران در المپیک و پارالمپیک 2020 ارتقا پیدا کند و تصمیم داریم همین مسابقات را در سطح نوجوانان در آغاز سال جدید برگزار کنیم تا پشتوانه مناسبی برای تیم ملی در کلیه رشته ها ایجاد شود.

** شعبانی بهار:

فرصت طلایی برای تهران ایجاد شده است

غلام رضا شعبانی بهار درباره مسابقات گفت: ورزش قهرمانی استان تهران دچار رکورد و افت شده بود که با برگزاری مسابقات امیدهای تهران، فرصت طلایی برای رونق قهرمانی پروری و استعدادیابی آغاز شد و این استعدادهای کشف شده زیر نظر مربیان متخصص هیأت ها به تمرین می پردازند و از امکانات تهران برای پیشرفت ایران در سطح جهانی و بین المللی استفاده بهینه می کنند و امیدوارم این گونه رقابت ها ادامه داشته باشد تا بتوانیم در جایگاه قهرمانی جهان در رشته های ورزشی قرار بگیریم.

** احدی:

تحولی در پایه ورزش های ملی به وجود آمد

اکبر احدی درباره این مراسم گفت: برگزاری این مسابقات باعث تحولی در پایه ورزش های ایران شده است و می توانیم به یک آینده درخشان امیدوار باشیم و با نگرانی کمبود ورزشکار با استعداد مواجه نشویم و رقابت های قهرمانی در سطح کشور افزایش می یابد و به پیشرفت تیم های ملی کمک می شود.

** روزبهانی:

پدیده ها کشف شدند

احسان روزبهانی در خصوص این مسابقات گفت: تهران از رده نوجوانان تا بزرگسالان قهرمان بود اما با افت شدیدی مواجه شد و در جایگاه 22 کشور قرار گرفت اما با کشف پدیده ها و استعدادها می توانیم توجه بیشتری به ورزش ها داشته باشیم و به خصوص در بوکس پشتوانه مناسبی را برای تیم ملی بسازیم.

** عباسعلی:

می خواهم الگویی برای بانوان کشورم باشم

حمیده عباسعلی در خصوص حضورش در این مراسم گفت: می خواهم الگویی برای بانوان کشورم باشم و از این طریق مسیر رسیدن به قهرمانی را برای ورزشکاران مشخص کنم و باعث افزایش انگیزه در جوانان باشم و امیدوارم افتخار آفرینی برای ایران روز به روز افزایش یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار