رئیس هیأت قایقرانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای توسعه قایقرانی استان وعده 10 قایق از فدارسیون قایقرانی گرفته شده است.

سید احمد گنجی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: هیأت قایقرانی این استان را به تازگی راه‌اندازی کردیم به همین دلیل کمبود امکانات یکی از مسائل اصلی شروع کار است که در مجمع فدراسیون قایقرانی مقرر شد 10 قایق را برای پاورزان به ما بدهند زیرا یکی از کمبود‌های اصلی هیأت قایق است.
 
وی افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد محیط‌های آبی برای تمرین فراوان در اختیار داریم اما تیم قایقرانی در ورودی شهر، پارک ساحلی یاسوج تمرینات خود را انجام می‌دهد.
 
گنجی در ادامه تصریح کرد: تیم‌های قایقرانی 3 روز در هفته تمرین دارند و پایگاه قهرمانی هفته‌ای 2 جلسه کار با وسایل بدنسازی را برای آنها در نظر گرفته و بیشتر در رشته کایاک فعالیت می‌کنیم زیرا امکانات دیگری در اختیار نداریم تا رشته‌‌های مختلف را گسترش دهیم.
 
وی تأکید کرد: بحث استعدادیابی در استان انجام گرفته که 200 نفر انتخاب و دعوت شدند اما در نهایت به دلیل مخالفت برخی والدین 80 پاروزن جذب حضور در تمرینات شدند.

رئیس هیأت قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در رشته‌های اسلالوم و کانوپولو استعداد‌های خوبی را دارد که می توانند مقام کسب کنند اما به دلیل کمبود تجهیزات احتیاج به کمک فدراسیون برای پرورش قایقرانان در این رشته‌هاست.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار