در ده ماهه امسال 511 نفر درحوادث رانندگي استان آذربايجان غربي جان خود را از دست دادند که اين آمار در مقايسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که 535 مورد بودند 24 نفر کاهش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اروميه،  بيشترين تلفات حوادث رانندگي با 367 مورد در جاده هاي برون شهري وپس از آن با 93 مورد در مسيرهاي درون شهري و 51 مورد درمسيرهاي روستايي بوده است که از مجموع اين تلفات در استان شهر اروميه با تعداد 147 نفر فوتي بيشترين وشهرهاي پلدشت با تعداد دو(2) نفر کمترين آمار تلفات را داشتند.

براساس اين گزارش همچنين درده ماهه سالجاري 9 هزارو (15) پانزده نفر مصدوم حوادث رانندگي به مراکز پزشکي قانوني استان مراجعه کردند که از اين تعداد 6 هزار و 443 نفر مرد و دو هزارو 572 نفر زن هستند که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل تعداد 5 نفر افزايش يافته است.

دردي ماه امسال نيز 24 نفر جان خود را در تصادف از دست دادند که اين رقم درمقايسه با مدت مشابه سال قبل تعداد 6 نفر کاهش داشته است و همچنين تعداد 662 نفر نيز مصدوم حوادث رانندگي به مراکز پزشکي قانوني استان مراجعه کردند که اين رقم نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل 63 نفر افزايش داشته است.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: مرگ ، ارومیه ، جاده ، رانندگی ، تلفات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.